اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی کشور رتبه بندی می شوند

دوشنبه ۱۸ اردیبهشت – ۰۳:۵۶:۴۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی کشور صاحب رتبه بهداشتی می شوند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از وب دا، سید رضا غلامی با بیان این مطلب اظهار داشت: بر اساس طرح جامع بازرسی بهداشت محیط کشور، تمامی این مراکز پس از بازرسی کارشناسان بهداشت محیط صاحب رتبه بهداشتی می شوند که امیدواریم با اجرای این طرح زمینه ارائه خدمات بهداشتی بیشتر به مردم کشور فراهم  شود.
مهندس غلامی اضافه کرد: مبنای رتبه دهی به این مراکز براساس بازدید مستمر کارشناسان بهداشت محیط سراسر کشور تعیین می شود که این رتبه ها بر طبق اصول شامل وضعیت بهداشت محیط  مکان عرضه ،و توزیع مواد غذایی ،وضعیت رعایت بهداشت فردی متصدیان ، و وجود پروانه کار و ساخت بهداشتی مکان به آنها ارائه می شود .
مهندس سید رضا غلامی اضافه کرد: با اجرای این طرح تمامی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی کشور با نظارت بیشتر کارشناسان بهداشت محیط کنترل می شوند که گامی موثر برای جلوگیری از هدر رفتن منابع انسانی و مالی مردم و متصدیان این اماکن است.
وی ادامه داد: براساس این طرح عظیم، نظارت کارشناسان مراکز بهداشتی سراسر کشور تشدید می شود و آنان بیش از پیش ملزم به کنترل این مراکز هستند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۷۱۵۵۶۴۸۵۵۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.