اما و اگرهای اصلاح طلبان برای معرفی نامزد انتخاباتی در ۱۴۰۰

سخنگوی حزب اعتماد ملی با اشاره به اینکه حزب هنوز به صورت جدی وارد بحث انتخابات ۱۴۰۰ نشده است، گفت: بعید است دیگر اصلاح طلبان در انتخابات از کسی حمایت کنند که از اعلام وابستگی به جریان اصلاح طلبی ابا دارد.

اسماعیل گرامی مقدم در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تاثیر بیماری کرونا بر فعالیت های حزب اعتماد ملی اظهار کرد: در این مدت جلسات دفتر سیاسی و کمیته تعامل حزب یا رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و کمیته تعامل در حال رصد مسایل سیاسی اجتماعی کشور است. حزب همچنین یک بیانیه و یک نامه به رییس قوه قضاییه منتشر کرده است، اما هنوز موفق نشده ایم جلسه شورای مرکزی حزب را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: به دنبال ایجاد شرایط برای برگزاری جلسه شورای مرکزی در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم‌ زیرا باید به مسایل روز بپردازیم و چند مصوبه داریم که باید درباره آنها رای گیری کنیم.

این فعال سیاسی درباره ورود اعتماد ملی به بحث انتخابات ۱۴۰۰ بیان کرد: بحث انتخابات هنوز زودهنگام است اما کم و بیش این موضوع مورد بررسی قرار گرفته ، به صورت جدی وارد بحث انتخابات نشده ایم.

گرامی مقدم درباره رویکرد جریان اصلاحات برای انتخابات ۱۴۰۰ گفت: در انتخابات سال گذشته مجلس، شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان تصمیم گرفت که از نامزد سایر جریان ها حمایت نکند، زیرا بابت این اقدام در سال های گذشته هزینه سنگینی داد. نظر شخصی من این است که بعید است دیگر اصلاح طلبان از نامزدی حمایت کنند که از اعلام وابستگی به جریان اصلاح طلبی ابا دارد.اصلاح طلبان باید با تاکید بر هویت اصلاح طلبی در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.