امتحانات نهایی،۳ تا ۱۲ شهریور برگزار نمی شود

جام جم آنلاین: مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: سوم تا دوازدهم شهریور همزمان با برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران ، امتحانات نهایی در سراسر کشور برگزار نمی شود.

عبدالامیر عرفی گفت:امتحانات نهایی از ۲۳ مرداد آغاز می شود و تا ۲۳ شهریور ادامه دارد اما به علت برگزاری اجلاس روسای غیرمتعهدها در کشورمان به عنوان رویداد بسیار مهم سیاسی در این مدت آزمون های نهایی برگزار نمی شود.

وی گفت : با توجه به ضرورت برگزاری هماهنگ امتحانات نهایی ، دیگر استان ها به جز تهران مجازند امتحانات داخلی غیر نهایی را برگزار کنند.

عرفی افزود: برای فراهم کردن شرایط مناسب در برگزاری این اجلاس از اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران خواسته ایم از مناطق تابعه بخواهند  هیچ برنامه امتحانی اجرا نکنند.

وی افزود: با توجه به آغاز امتحانات نهایی در اواخر ماه مبارک رمضان ، برای رعایت حال دانش آموزان روزه دار ، ساعت برگزاری این آزمون ها ۹ صبح تعیین شده است تا با آمادگی جسمانی و روانی در امتحانات شرکت کنند.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت : برنامه امتحانات هماهنگ و نهایی شهریور و مهر به مدارس ایرانی در ۱۵۰ کشور جهان ابلاغ شد.(واحد مرکزی خبر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.