امتیازی بزرگ برای پرداختن به امور پژوهشی در مرکز تحقیقات است

فروردین ۱۴۰۳

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور، با اشاره به ترکیب خاص نیروی انسانی سازمان و تحصیلات بالای کارکنان آن در رشته های مرتبط و نیز تعیین سه وظیفه از پنج وظیفه تعیین شده در قانون تشکیل سازمان برای انجام فعالیت‌های پژوهشی، وجود بسترهای بسیار مناسب انجام کارهای پژوهشی در سازمان را امتیازی بزرگ برای پرداختن به امور پژوهشی در مرکز تحقیقات دانست.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، دکتر احمد شجاعی در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید مرکز تحقیقات پزشکی قانونی که صبح امروز برگزار شد با تبریک اعیاد قبل افتتاح مرکز تحقیقات در این ایام را به فال نیک گرفت و با ابراز امیدواری در خصوص انجام فعالیت های پژوهشی گسترده در مرکز تحقیقات پزشکی قانونی گفت: وجود امکانات و فضای فیزیکی مناسب از مهم‌ترین نیازهای یک مجموعه تحقیقاتی است که با افتتاح ساختمان جدید مرکز تحقیقات پزشکی قانونی بخشی از این امکانات فراهم شده است.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با تأکید بر اینکه پویایی و بالندگی سازمان پزشکی قانونی و متخصصان و کارشناسان آن در گرو ارتباط با گروه ها و محیط های علمی و پژوهشی است، از تمامی همکاران فنی سازمان خواست که نسبت به اختصاص زمانی مشخص و منظم برای انجام امور پژوهشی اقدام کنند.

وی  پرداختن به امور پژوهشی تنها به عنوان یک وظیفه را کافی ندانست و اظهار داشت: پژوهش های منشاءاثر محصول کار پژوهشگرانی است که با عشق و علاقه نسبت به انجام امور پژوهشی همت می گمارند.

رییس هئیت مدیره مرکز تحقیقات پزشکی قانونی پیش بینی مواردی برای افزایش انگیزه پژوهشگران را از جمله وظایف مرکز تحقیقات دانست و ابراز امیدواری کرد: با رشد فعالیت های پژوهشی شاهد رشد و ارتقای سازمان در حوزه فعالیت های تخصصی باشیم./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.