امتیاز گرفتن از ملوان در انزلی برای هیچ تیمی آسان نیست

۲۴م اسفند ،

هافبک تیم فوتبال راه آهن گفت: در انزلی دنبال پیروزی مقابل ملوان هستیم هر چند که امتیاز گرفتن از این تیم در انزلی برای هیچ تیمی آسان نیست.

فرزاد آشوبی در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، اظهار داشت: در آستانه دیدار با ملوان شرایط تیم ما خوب است ما ۲ بازی است که نتایج خوبی گرفته ایم و از آن افتی که نیم فصل دوم گریبان ما را گرفته بود، یک مقدار فاصله گرفته ایم. در انزلی دنبال برده هستیم هر چند که امتیاز گرفتن از ملوان در انزلی برای هر تیمی سخت است.

هافبک تیم فوتبال راه آهن افزود: ملوان تیم خوبی است، هم بازیکنان و هم کادر فنی خوبی دارد و بازی مقابل آنها در انزلی برای هیچ تیمی آسان نیست. امیدوارم که روند خوبمان را جلوی ملوان هم ادامه بدهیم هر چند که آنها راحت امتیاز نمی دهند و دوست دارند جایگاه بهتری در جدول داشته باشند. قطعا بازی سخت و سنگینی برای هر ۲ تیم است اما تیم ما در تمام بازی ها به کسب ۳ امتیاز فکر می کند و در انزلی هم دنبال برد خواهیم بود.

آشوبی در پایان گفت: ما مشکلی با جو انزلی نداریم چون تیم کم تجربه ای نیستیم و تجربه لازم را برای این بازی ها داریم و جو انزلی تأثیری روی ما نخواهد داشت./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.