امثال مطهری تکلیف خود را با فتنه مشخص کنند/ نمایندگان نباید درکار سایر قوا دخالت کنند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

فروزنده در واکنش به اظهارات اخیر علی‌ مطهری:

قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: اگر در عمل معتقد به قانون اساسی و سازوکار قاونونی در کشور هستیم نباید در کار یکدیگر دخالت کنیم و آنچه که مسلم است اینکه در این میان، هیچ تسامحی در خصوص عملکرد فتنه‌گران که ۸ ماه تمام به کشور و نظام آسیب رساندند قابل توجیه نیست و کسانی که در جریان فتنه دخیل بودند باید محاکمه شوند.

“لطف‌الله فروزنده” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به اظهارات اخیر “علی مطهری” مبنی بر رفع حصر سران فتنه اظهار داشت: امثال آقای مطهری باید تکلیف خود را با فتنه مشخص کنند.

وی با تاکید بر اینکه ریشه فتنه ۸۸ از استکبار بود، گفت: هیچ فردی در هیچ جایگاهی نمی‌تواند اساس فتنه را که از استکبار و به قصد براندازی نظام بود را کتمان کند.

فروزنده بیان داشت: عده‌ای خواسته یا ناخواسته در این میدان بازی کردند و بساط فتنه را در کشور فراهم ساختند، لذا این افراد باید از سوی قوه قضاییه محاکمه شوند و نباید در اینباره تردید داشت والا سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در انتقاد از مطهری و حمایت‌های اخیرش ار سران فتنه گفت: بعد از صدور حکم از سوی قوه قضاییه می‌توان نسبت به محاکمه‌ سران فتنه اظهار نظر کرد و نماینده مجلس به خاطر جایگاهش نمی‌تواند به بهانه دفاع از حقوق شهروندی به جای قوه قضاییه سخن بگوید.

وی افزود:  ما اگر در عمل معتقد به قانون اساسی و سازوکار قاونونی در کشور هستیم نباید در کار یکدیگر دخالت کنیم و آنچه که مسلم است اینکه در این میان، هیچ تسامحی درباره عملکرد فتنه‌گران که ۸ ماه تمام به کشور و نظام آسیب رساندند قابل توجیه نیست و کسانی که در جریان فتنه دخیل بودند باید محاکمه شوند.

لازم به ذکر است که “علی مطهری” در اظهارات اخیر خود به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در دفاع از حقوق شهروندی از رفع حصر سران فتنه سخن گفته بود.

فروزنده همچنین درباره جزئیات جلسه روز گذشته جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی که با حضور اعضای شورای مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: بررسی سه محور اساسی در این جلسه مورد تاکید اعضا قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه جریان فتنه از سوی مردم ایران مورد رصد قرار گیرد، گفت: دولتمردان از به کارگیری اصحاب فتنه در مسئولیت‌های اجرایی خودداری کنند و از افرادی که معتقد به دین و نظام جمهوری اسلامی هستند، در مسئولیت‌ها استفاده کنند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به مسائل هسته‌ای کشور و روند مذاکرات اشاره و تصریح کرد: تاکید بر ادبیات مقاومت و حفظ خطوط قرمز توقع ما از تیم مذاکره‌کننده است چراکه نباید در هیچ شرایطی به آمریکا‌یی‌ها خوش بین بود.

فروزنده بیان داشت: تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی مردم از دیگر موضوعاتی بود که مورد بررسی اعضای شورای مرکزی جمعیت در جلسه این هفته قرار گرفت و امیدواریم که دولت یازدهم در سریعترین زمان ممکن به ارائه‌ی راهبرد اقتصادی در جهت رونق اقتصادی و خلق حماسه اقتصادی بپردازد.

قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به تعامل میان مجلس و دولت اشاره و خاطرنشان کرد: اردوگاه اصولگرایان باید با حفظ وحدت و برنامه‌های منسجم فضای سیاسی کشور را رصد کنند تا اسناد بالادستی کشور و پروژه‌های نیمه‌ تمام عملیاتی شوند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.