امجد خان کمترین حقوق را بین مربیان خارجی دریافت می نماید

دوشنبه ۱۵آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

رئیس فدراسیون اسکواش گفت: امجد خان سرمربی تیم ملی بزرگسالان اسکواش کشورمان کمترین حقوق را بین مربیان خارجی رشته های دیگر ورزشی دریافت می نماید.

مسعود سلیمانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: هنوز نامه ای از سوی  کمیته ملی المپیک  به فدراسیون اسکواش در خصوص وضعیت  مربیان خارجی ارائه نشده است وشنیده ها حاکی از آن است کمیته ملی المیک نیز مربی خارجی اسکواش کشورمان حمایت می نماید تا با حضورش در رشته ور زشی اسکواش کشورمان سبب رشد و شکوفایی این ورزش بین بازیکنان ایران شود.

وی در ادامه افزود:  اگر کمیته ملی المپیک  نمی تواند بحث مسائل دلاری مربیان خارجی را فراهم کند حداقل مبلغ ریالی مناسبی را برای کمک به فدراسیون اسکواش بدهند تا بتوانیم مربی داخلی شایسته ای را بیاوریم.

رئیس فدراسیون اسکواش بیان نمود: هر چند بر این باور هستم که اسکواش ایران به مربی خارجی نیازمند می باشد و این مربیان می توانند کمک بیشتری به رشد و شکوفایی اسکواش بازان ایرانی باشند.

سلیمانی درباره بها مربی خارجی خاطر نشان نمود: سال قبل مبلغ دریافتی این مربی ۲۵۰۰ دلار بود اما قرارداد امسال وی به سه هزار دلار افزایش یافت و امجدخان بین مربیان خارجی همه رشته های دیگر ورزش کمترین حقوق را دریافت می نماید./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.