امحای جانوران مضر شهری شهرک مترو در منطقه ۸

۲۰فروردین۱۳،

رئیس دفتر محیط زیست شهرداری منطقه ۸ از اجرای عملیات طعمه گذاری در خصوص امحای جانوران مضر شهری در شهرک مترو در شرق تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، پیمان مکی با اعلام  این خبر گفت: در همین راستا با توجه به درخواست شهروندان، ساکنین شهرک مترو، عملیات طعمه گذاری امحای جانوران موذی انجام شده است.

وی افزود: همچنین اکیپ عملیاتی دفتر محیط زیست شهرداری منطقه ضمن طعمه گذاری و شناسایی کلونی ها به آموزش ساکنین و ارائه بروشورهای اطلاع رسانی پرداختند.

مکی با اشاره به عملیات طعمه گذاری در بازار میوه و تره بار رضا گفت: در همین راستا طی عملیات ضربتی نسبت به شناسایی کلونی ها و طعمه گذاری جهت امحاء و کاهش جانوران مضر  شهری توسط اکیپ مجرب و کار آمد در بازار میوه و تره بار رضا واقع در بزرگراه رسالت بعد از اتوبان باقری اقدام گردید.

وی اظهار داشت: این عملیات به منظور مبارزه با جانوران مضر شهری از جمله موش، کاهش آلودگی در سطح منطقه، حفظ تامین بهداشت و رعایت مسائل زیست محیطی است.

مکی در پایان خاطر نشان کرد: در همین راستا، تله چسبی، بروشورهای اطلاع رسانی و کتاب آموزشی مرتبط در بین غرفه داران توزیع شد./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.