امدادنوروزی ایران خودرو شبانه روزی کنار شماست

۲۸م اسفند ،

به گزارش ایکوپرس ،سیدعلی جعفری مدیر عامل شرکت امداد خودرو ایران در نشست تخصصی خدمات پس از فروش ایران خودرو و امداد نوروزی درجمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت :امداد خودرو ایران با گسترده ترین ناوگان امداد خودروئی کشور و با رشد بیش از ۴۱ درصدی نسبت به سال قبل در ناوگانهای امدادی ، ۲۴ روزبه صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی از طریق شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ در خدمت تمامی خانواده های ایرانی در شهرها و جاده های کشور است.

وی افزود: بیش از ۳۹۰ نفر به صورت ۲۴ ساعته به عنوان همکاران مرکز تماس جهت پاسخگوئی به تماس های مشتریان در این ایام فعالیت دارند. ناوگان امدادی نیز از تعداد ۱۱۷۲  به ۱۷۵۰ واحد امدادی در سطح کشور افزایش و تعداد روزهای خدمت رسانی ویژه نوروز نیز به ۲۴ روز ارتقا یافته است تا خدمات رسانی در مناطق تحت پوشش به نحو مطلوب صورت گیرد.

جعفری ادامه داد: در این طرح ۳۰ مرکز ثابت و کانکس های جاده ای شرکت امداد خودرو ایران در امداد رسانی و تعمیرات جاده ای  به صورت شبانه روزی فعالیت دارندو درحوزه پشتیبانی طرح نیز امدادگران حاضر درشیفت با امکانات کامل قطعات، ابزارآلات، البسه های ایمن و همچنین کارت شناسایی برای جلوگیری از فعالیت امدادهای متفرقه آماده ارائه خدمت به هموطنان می باشند.

مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران در ادامه با اشاره به حساسیت ها و دغدغه های گروه صنعتی ایران خودرو برای امداد رسانی و خدمات متنوع امدادی در ایام سفر های نوروزی به هموطنان خاطر نشان ساخت : افزایش ناظرین و بازرسین این طرح جهت رفاه حال هموطنان به عنوان نقطه عطفی نسبت به نظارت و پیگیری روند امدادرسانی خواهد بود.

جعفری تصریح کرد: این ناظرین و بازرسین برعملکرد پرسنل مرکزتماس و امدادگران شرکت امداد خودرو ایران در قالب های گوناگون از جمله خودروهای امدادی، حمل، جرثقیل، سرویس در محل مشتری، موتور سوار، ایستگاه ها و کانکس های جاده ای نظارت ویژه ای خواهند داشت.

وی تاکید کرد: با توجه به وجود اشخاص سودجو در لباس امدادی و امدادهای متفرقه که قصد سوءاستفاده از نام و اعتبار این شرکت را دارند به کلیه هموطنان گرامی پیشنهاد می گردد در هنگام بروز هر گونه نقص فنی و یا درخواست امداد فقط با تلفن سراسری ۰۹۶۴۴۰ تماس حاصل نمایند.

 


IKCOPress
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.