امداد خودرو رفاه ایرانیان مجوز فعالیت گرفت

این خبر به نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

امداد خودرو رفاه ایرانیان مجوز فعالیت گرفت

به دنبال افزایش رضایت مشتریان و توسعه فعالیت های شرکت امدادخودرو رفاه ایرانیان، اداره حمل و نقل عمومی معاونت عملیات ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی مجوز فعالیت این شرکت را صادر کرد.

به نقل از موج، براساس این مجوز که به فرماندهان انتظامی استان های کشور، پلیس راه، راهور و مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا نیز ابلاغ شده، بر ضرورت ارائه خدمات مناسب به مردم و امدادخواهان تاکید شده است.

علیرضا برنجی مدیرعامل امداد خودرو رفاه ایرانیان، در این خصوص گفت: با استناد به اساسنامه شماره ۳۰۳۹۴۳ و به منظور خدمات رسانی بهینه به مردم در سطح راهها و جاده های کشوراین مجوز به شرکت امدادگر خودرو رفاه ایرانیان اعطا شده است.
وی تصریح کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا شرایط و ضوابطی را برای فعالیت این شرکت در نظر گرفته که از آن جمله می توان به دارا بودن سن پنج سال برای ناوگان امدادی این شرکت و استفاده از چراغ گردان در مرتفع ترین قسمت وسیله نقلیه امدادی اشاره کرد.
برنجی افزود: امدادگران خودرو این شرکت موظف می باشند مجوز اعطا شده پلیس راهور را برای رویت امدادخواهان همواره بر روی شیشه جلو سمت راست خودرو امدادی نصب کنند.
برنجی متذکر شد: هرگونه نارضایتی در خصوص خدمات رسانی فنی امدادگران از طریق سامانه ۶۴۰۲۶ – ۰۲۱ مورد رسیدگی و پیگیری قرار خواهد گرفت.پ
امداد خودرو رفاه ایرانیان مجری خدمات امدادی شش گروه خودروساز خارجی شامل آسان موتور، اطلس خودرو، مدیران خودرو، نگین خودرو، رامک خودرو و جیلیران موتور است.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.