«امداد عمومی» چیست؟

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 «امداد عمومی» چیست؟

«امداد عمومی» چیست؟

پرشین خودرو: یکی از خدمات گروه خودروسازی سایپا در طرح امداد و خدمات نوروزی سال جاری ارائه ی «امداد عمومی» برای دارندگان خودروهای سواری کشور بود.

به گزارش ممتازنیوز، احمد کرفی، مدیر عامل شرکت امداد خودرو سایپا، در خصوص خدمت جدید این شرکت و گروه خودروسازی سایپا؛ یعنی کارت «امداد عمومی» گفت: با این طرح دیگر مهم نیست از چه خودرویی استفاده می کنید.
به گفته ی وی، سایپا در طرح «امداد عمومی»، بر اساس شماره ی ملی خریداران این کارت، خدمات رایگان به دارندگان خودرو ارائه می دهد.
کرفی خدمات رایگان این محصول را که به قیمت ۷۵۰ هزار ریال و برای مدت زمان یکسال فروخته می شود، شامل حمل خودرو به نزدیکترین نمایندگی مجاز یا تعمیرگاه معتبر در زمان بروز نقص فنی یا حادثه و تصادف و تعویض زاپاس خودرو در زمان پنچری اعلام کرد.
به گزارش موج، به گفته مدیر عامل امداد خودرو سایپا، دارندگان امداد عمومی، راننده ی هر خودروی سواری که باشند، می توانند برای آن خودرو خدمات امدادی رایگان شبانه روزی و در تمامی محدوده ی جغرافیایی ایران دریافت کنند.
هم وطنان گرامی برای دریافت خدمات امدادی، بیان نظرها و پیشنهادهای خود می توانند در تمام ساعات شبانه روز با شماره ۰۹۶۵۵۰ و ۸۴۴۴۴-۰۲۱ تماس بگیرند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.