امروز، ولایت‌مداری، اتحاد،‌ معنویت و استمداد از وجود امام زمان (عج) بیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد

۱۴اردیبهشت،

حجت‌الاسلام صدیقی در همایش “جهاد ادامه دارد”؛

امام جمعه موقت تهران گفت: امروز، ولایت‌مداری، اتحاد،‌ معنویت و استمداد از وجود امام زمان (عج) بیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، “حجت‌الاسلام کاظم صدیقی” در همایش “جهاد ادامه دارد” که عصر امروز در تالار سید‌الشهدا برگزار شد، اظهار داشت: از روزی که آوازه اسلام در محیط محدود جزیرهالعرب طنین‌انداز شد دشمنان بشریت به مقابله با اسلام با همه امکانات اقدام کردند، مانند وجود نازنین پیامبر اکرم (ص) که از وقتی حکومت در مدینه تشکیل دادند بیش از ۸۰ جنگ را پشت سر گذاشتند.  
 
وی با بیان اینکه موجود زنده قدرت دفاعی لازم را دارد گفت: خداوند گل را با خار مجهز کرده است تا هر ناکسی نتواند آنرا پرپر کند؛ هویت و حیات دینی نیز با حضور رزمندگان در صحنه مقابله با دشمن تا امروز محفوظ مانده است.  
 
امام جمعه موقت تهران ادامه داد: از روزی که انقلاب اسلامی در  ایران به نحو معجزه‌‌آسایی به فضل خداوند پیروز شد دشمنان جنگ را بر ما تحمیل کردند؛ هدف‌ آمریکا،‌ انگلیس، صدام و سایر قدرت‌ها این بود که ما را از بین ببرند لذا با از جان‌گذشتگی جوانان در زیر پرچم ولایت توانستیم با افتخار دوران دفاع مقدس را پشت سر گذاشته و به پیروزی دست یابیم.  
 
حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه روزی مسئله ما مقابله با شاه و طاغوت بود، تصریح کرد: همه فکر می‌کردند با رفتن شاه مشکلات تمام می‌شود، شاه رفت اما جنگ تحمیلی آغاز شد و هنوز ملاحظه می‌شود که پس از پایان دوران دفاع مقدس نیز دشمن دست از سر کشور ما برنمی‌دارد و با همه توان برای کشور ما نقشه می‌کشد.  
 
وی با بیان اینکه امروزه در محاصره اقتصادی دشمنان قرار گرفته‌ایم، گفت: در جنگ اقتصادی دشمن ما را تحت فشار قرار داده و در کشورهای دیگر نیز انفجار، قتل، سربریدن و شیعه‌کشی را آغاز کرده است؛ امروز سلفی‌ها نوک پیکان می باشند و پشت سر آنها مکر انگلیس و آمریکا خوابیده است اما چنانچه ما به نصرت الهی به پاخیزیم مدد خداوند شامل حال ما می‌شود.  
 
حجت‌الاسلام صدیقی در ادامه افزود: چنانچه ملت ما زیر یک پرچم با اتحاد طمع دشمنان را قطع و سختی‌ها را تحمل کند و زیر بار ذلت نرود، مشکلات بدون حضور بیگانگان حل می‌شود، چرا که خداوند در ازای مقاومت به مسلمانان وعده پیروزی داده است.  
 
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه تمامی مشکلات با اعتقاد، جهاد و استقامت از بین می‌روند، تصریح کرد: اگر خدای ناخواسته دشمن در میان مسلمانان رخنه کند و به بهانه‌های مختلف مثل انتخابات صفوف اتحاد ما را در هم شکند، اسراف و تزویر بوجود می‌آید و این مسئله هزینه دارد.  
 
وی با بیان اینکه تا زمانی که حق و باطل وجود دارد، جنگ بین آنها تعطیل‌بردار نیست، گفت: بسیاری از کشورها نیروی هسته‌ای دارند اما کسی با آنها سر جنگ ندارد، این نشان می‌دهد که دشمنان به سبب اسلام و اعتقادات با ما سر جنگ دارند نه انرژی هسته‌ای، اما چنانچه ملت ما با معیارهای رهبر معظم انقلاب پیش رود خداوند به ما کمک می‌کند و همه مشکلات را پشت سر می‌گذاریم.  
 
حجت‌الاسلام صدیقی با محکوم کردن کشتار مسلمانان در سوریه و اهانت به مقدسات اسلامی در سوریه و اردن اظهار داشت: امام حسن (ع) در نامه‌ای به معاویه فرمود؛ معاویه تو باطل حجری هستی که عبادت چهره او را پیر کرده است، این عمل قبیح سلفی‌ها نشان از این دارد که آنها قصد ترساندن مسلمانان را دارد بنابراین امروز، ولایت‌مداری، اتحاد،‌ معنویت و استمداد از وجود امام زمان (عج) بیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد.  
 
امام جمعه موقت تهران در پایان خاطرنشان کرد:‌ ما از این تهدیدها نمی‌ترسیم و صحنه را خالی نمی‌کنیم بنابراین مقاومت را به عنوان سنگر قطعی برای پیروزی به همراه ایمان و تقوا در پیش می‌گیریم و خطر را رفع می‌کنیم. 

انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.