امروز؛ پایان مهلت درخواست نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد

اردیبهشت ۱۴۰۳

امروز؛ پایان مهلت درخواست نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد

امروز؛ پایان مهلت درخواست نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد

 بر اساس اعلام معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان این دانشگاه تنها تا امروز یکشنبه ۱۶ تیر ماه مهلت دارند درخواست انتقال خود را به معاونت دانشجویی دانشگاه محل تحصیل خود ارائه کنند.

به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، مهلت ارائه درخواست متقاضیان نقل و انتقال دانشگاه آزاد که از ۱۶ خرداد ۹۲ آغاز شده است، امروز یکشنبه ۱۶ تیرماه به پایان می‌رسد.

نحوه ثبت‌ درخواست‌های انتقالی

تکمیل فرم شماره یک توسط دانشجوی متقاضی و تحویل آن به معاونت دانشجویی واحد یا مرکز آموزشی مبدأ در موعد مقرر به همراه مدارک مثبته لازم، بررسی درخواست متقاضی توسط واحد مبدأ برابر اسناد و مدارک مثبته و با رعایت مفاد آیین‌نامه نقل و انتقالات دانشگاه از جمله موارد ثبت و نحوه بررسی درخواست است.

واحد مبدا در صورت موافقت با تقاضای دانشجو باید نسبت به اخذ نظر (موافقت یا مخالفت) مراجع ذیربط (حسب مورد: دبیر هیأت امنای استان واحد مبدأ، واحد مقصد، دبیر هیأت امنای واحد مقصد) اقدام کند.

بر اساس ضوابط آیین‌نامه دانشجو حائز شرایط انتقال می‌شود واحد مبدأ باید پرونده و کلیه مدارک لازم را به واحد مقصد ارسال کند، ارسال لیست دروس و پرونده تحصیلی دانشجوی انتقالی از وظایف حوزه معاونت آموزشی واحد یا مرکز دانشگاهی مبدأ است و در صورت عدم ارسال، واحد مقصد باید مراتب را از طریق واحد یا مرکز دانشگاهی مبدأ پیگیری کند.

همچنین واحد دانشگاهی مقصد باید پس از دریافت پرونده دانشجو (مدارک مثبته نقل و انتقال و پرونده آموزشی) ضمن بررسی و مطابقت دقیق مدارک ومستندات ارسالی توسط واحد مبدأ با ماده آیین‌نامه‌ای ثبت شده در پایگاه اینترنتی نقل و انتقالات در صورت عدم احراز شرایط و هرگونه مغایرت با آیین‌نامه نقل وانتقالات سریعاً مراتب را ضمن عودت پرونده دانشجو به واحد دانشگاهی مبدأ اعلام کند.

در صورت احراز شرایط و مطابقت مدارک و مستندات ضمن ثبت اعلام وصول در پایگاه اینترنتی پرونده دانشجو به حوزه معاونت آموزشی واحد تحویل کنند.

همچنین پاسخگوی عواقب هرگونه مغایرت، عدم احراز شرایط آیین‌نامه، عدم رعایت ضوابط آموزشی مجوز نقل و انتقال صادره با مدارک و مستندات ارائه شده دانشجویان به عهده معاونت‌های دانشجویی واحد یا مرکز دانشگاهی مبدأ و مقصد است.

/۱۱۱/


اخبار راسخون / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.