امروز آخرین مهلت شرکت در جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین است

۲۷ آبان ،

در حالی که بیش از یک هزار اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده؛

امروز آخرین مهلت شرکت در پنجمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین است بیش ازیک هزار اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده و ثبت نام همچنان ادامه دارد و داوران از هفته آینده کار خود را آغزا می‌کنند.

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران؛ در حالی که با یک هفته تمدید، امروز ۲۷ آبان ماه آخرین مهلت شرکت در پنجمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین است بیش از یک هزار اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده و ثبت نام همچنان ادامه دارد.
 بنابراین گزارش تفسیری؛ در این دوره از جشنواره که تا کنون با استقبال چشمگیر علاقه مندان روبرو بوده متقاضیان تا ساعت ۲۴ فرصت دارند از طریق سایت انجمن به نشانی www.iycs.ir برای شرکت در سه بخش فیلم کوتاه ، عکس و فیلمنامه اقدام نمایند.
 شایان ذکر است؛ در بخش فیلم کوتاه ، بخش فیلمهای ۱۱۰ ثانیه ای با جایزه ای مستقل و حمایت از تولید اثر بعد نیز لحاظ گردیده است. همچنین؛ هیئت های انتخاب و داوری از هفته آتی کار خود را آغاز و اسامی راه یافتگان از طریق سایت اعلام شده اطلاع رسانی خواهد شد.
 گفتنی است؛ “پنجمین جشنواره ملی  نماز و نیایش به روایت دوربین” از ۲ تا ۵ بهمن ماه توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در قم برگزار خواهد شد./ص
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.