امروز جامعه بین‌الملل به جعلی بودن رژیم صهیونیستی اذعان دارد/صهیونیست در انزوای کامل است

فروردین ۱۴۰۳

استاد دانشکده خبر گفت: ملت قدرتمند ایران هیچگاه اجازه اظهار نظر در مورد مسائل خود را به رژیم صهیونیستی نمی‌دهد، چرا که این رژیم از سوی جمهوری اسلامی ایران به رسمیت شناخته نمی‌شود.

“حسن هانی‌زاده” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه ممتاز نیوز، با بیان اینکه سخنان رئیس رژیم صهیونیستی در ارتباط با ایران بیشتر نشأت گرفته از اختلافاتی است که با آمریکا پیدا کرده، گفت: امضای توافق‌نامه میان ایران و ۱+۵ رژیم غاصب صهیونیستی را بیش از پیش در انزوای کامل قرار داده، لذا این احساس ناامنی در جامعی بین المللی پرز را وادار می‎کند که سخنان ضد و نقیض بگوید.
وی ادامه داد: “شیمون پرز”  تلاش می‎کند فضای تازهی را در جامعه جهانی به نفع رژیم صهیونیستی به وجود آورد، چرا که برهمگان ثابت شده این رژیم نامشروع و سرکوبگر حق ملت فلسطین را غصب کرده و هزاران جنایت را در سرتاسر جهان در طول ۶۵ سال مرتکب شده است.
 
این استاد دانشکده خبر اظهار داشت: ملت ایران هیچ گاه فراموش نخواهد کرد که بهترین دانشمندان هسته‌ای کشور توسط رژیم منحوس صهیونیستی به شهادت رسیده‎اند که باید روزی تاوان این جنایت‌های خود را به سختی پس دهد.
 
این کارشناس سیاسی، با تاکید براینکه سخنان سران رژیم صهیونیستی همواره مورد بی‏توجهی و تمسخر جوامع آزاده و ایران بوده، تصریح کرد: امروز در اکثر جهان مردم به این آگاهی رسیده‎اند که صهیونیست‎ها یک رژیم جعلی و غیرقانونی تشکیل داده‎اند، لذا حنای صهیونیست‎ها در جامعه بین‎المللی دیگر رنگی ندارد. 
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: ملت قدرتمند ایران هیچگاه اجازه اظهار نظر در مورد مسائل خود را به رژیم صهیونیستی نمی‌دهد، چرا که این رژیم از سوی جمهوری اسلامی ایران به رسمیت شناخته نمی‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.