امروز شنبه/ آخرین گزارش ها از اخبار و حواشی انتخابات

* طی احکام جداگانه ای از سوی علی اکبر ولایتی مسئولان جدید کمیته ها و کارگروه‌های مشورتی تنظیم برنامه های این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم منصوب شدند.

* ثروتی عضو مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی گفت: جمع زیادی از نمایندگان مجلس از نامزدی قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می‌کنند.

* نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، مسئول ستادهای انتخاباتی سعید جلیلی در شهرستان‌ها شد.

* سردار جوانی مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: چون در دنیای احتمالات زندگی می‌کنیم امکان اینکه از تعدد این هشت نفر کاندیدای ریاست جمهوری کاسته شود، وجود دارد.

۰۰ : ۱۰ //

* رئیس ستاد تبلیغاتی یکی از نامزدهای اصلاح طلبان امروز در شهر مشهد به اتهام کلاهبرداری توسط نهادهای ذی ربط  بازداشت شد. هنوز  جزئیات بیشتری از این بازداشت اعلام نشده است.

* محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت مانند اتومبیلی است که نه تنها راننده آن بلکه خود اتومبیل هم باید عوض شود.

* پسر محمد غرضی گفت: شصت سال بر روی برنامه‌ای که پدرم برای مدیریت جامعه ارائه می‌کند کار شده است و در صداوسیما مطرح خواهد شد.

* شورای مشاوران سیدمحمد خاتمی پس از جلسه‌ای که با حضور وی برگزار شد، اطلاعیه‌ای صادر و از حضور هاشمی رفسنجانی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و برخورد وی در قبال احراز نشدن صلاحیتش از سوی شورای نگهبان، تقدیر کرد.

۰۰ : ۹ //

* نادر قاضی پور، نماینده مجلس شورای اسلامی، جزو حامیان ریاست جمهوری قالیباف ضمن تأکید بر این که قالیباف ، عضو ائتلاف ۱+۲ بیشترین آرا در میان اصولگرایان را دارد ، حداد عادل، عضو دیگر این ائتلاف را به تلاش برای از بین بردن” ۱+۲ ” متهم می‎کند و می‎گوید که وی نباید فردی خارج از ائتلاف را مطرح کند زیرا این کار مصداق خیانت در امانت است.

* سید محمدزهیر غرضی، نماینده سید محمد غرضی در مراسم قرعه کشی برنامه کاندیداها در صداو سیما بود اعلام کرد به عنوان یک پسر به نمایندگی از پدرش در اینجا حاضر شده  و امیدوار است امسال یک حماسه سیاسی با حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه ایجاد شود.

* اولین همایش انتخاباتی علی اکبر ولایتی در ورزشگاه شهید حیدرنیا در تهران با عنوان ” همایش بزرگ جامعه ورزشی با یار امام (ره) و یاور رهبری”  برگزار شد. در ابتدای این همایش بعد از پخش سرود جمهوی اسلامی ایران و تلاوت قرآن شعار هایی از جمله “مشاور رهبری حمایتت می کنیم”، “ولایتی ولایتی چشم و امین رهبری” توسط حضار سر داده شد سپس یک مسابقه فوتسال میان تیم منتخب ملی پوشان جامعه ورزشی پرورش اندام و اصناف تهران برگزار شد.

* در پی خارج شدن آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از صحنه رقابت انتخاباتی، آیت‌الله موسوی اردبیلی با ارسال نامه‌ای به ایشان ضمن تشکر ازآقای هاشمی رفسنجانی تأکید کرد نامهربانی‌ها و تنگ نظری‌ها چیزی از قدر و منزلت شما نمی‌کاهد.

۰۰ : ۸ //

نوشته امروز شنبه/ آخرین گزارش ها از اخبار و حواشی انتخابات اولین بار در momtaznews.com بهترین، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.