امروز صورت گرفت؛ رونمایی از سه محصول جدید سایپا

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

امروز صورت گرفت؛ رونمایی از سه محصول جدید سایپا

امروز صورت گرفت؛
رونمایی از سه محصول جدید سایپا

پرشین خودرو: سه محصول جدید سایپا شامل سایپا ۲۳۲، s۳۰۰ و ساندرو امروز در مراسمی رونمایی شد.

به گزارش ممتازنیوز، خودروهای جدید سایپا ۲۳۲، s۳۰۰ و ساندرو ؛ امروز در مراسمی با حضور ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت سالگرد تاسیس شرکت سایپا (روز ساپیا) رونمایی شد.
سعید مدنی در حاشیه رونمایی از این سه محصول در جمع خبرنگاران گفت: خودروی سایپا ۲۳۲ از سال آتی به تولید می رسد و خودرو ساندرو نیز خط تولید آن آماده شده و به محض ورود قطعات خارجی شروع به تولید می شود.
مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا افزود: سرمایه گذاری برای تولید این سه محصول سنگین نبوده است، چراکه این خودروها بر روی پلت فرم های ال ۹۰ و رنو تولید می شود، ضمن اینکه خودرو سایپا ۲۳۲ نیز که صد درصد داخلی سازی شده، با تیراژ بالا تولید می شود.
به گفته مدنی، سالانه ۲۰هزار دستگاه از خودروی S300تولید خواهد شد، ضمن اینکه خودروی ساندرو نیز در کنار خودرو تندر نود به ظرفیت ۴۰۰هزار دستگاه خواهد رسید و خودرو سایپا ۲۳۲ نیز در کنار تیبای معمولی و تیبا۲ تولید خواهد شد.
وی با تأکید بر اینکه عرضه هیچ یک از خودروهای سایپا کاهش نشده است، گفت حتی در مواردی عرضه بهتر از سابق است و هیچ گونه تعهد عقب مانده وجود ندارد.
به گفته مدنی، هم اکنون حدود ۱۶۰۰دستگاه خودرو تولید می شود و حتی ذخایری نیز در پارکینگ وجود دارد، این در شرایطی است که پراید ۱۱۱ به دلیل کسری قطعات با محدودیت عرضه مواجه بوده است.
به گفته مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا، قیمت خودرو S300شناور بستگی به نرخ ارز سایر شرایط بازار دارد اما پیش فروش آن را با ۷۲ میلیون تومان آغاز خواهیم کرد.
وی از قیمت ۴۰میلیون تومانی برای خودروی ساندرو و ۲۶ تا ۲۸میلیون تومانی برای خودرو ۲۳۲ سایپا خبر داد.
سه محصول جدید سایپا امروز با حضور نمایندگان مجلس رونمایی شد.
سایپا ۲۳۲ خودرویی جدید است که مراحل طراحی آن در سایپا صورت گرفته و از ظاهری زیبا و همچنین موتور ام ۱۵ و قابلیت های استاندارد یورو۴ برخوردار است.
این خودرو ۱۵۰۰ سی­سی امکاناتی همچون کیسه ایمنی هوای راننده و سرنشین جلو، ترمز ABS، سامانه ضد­سرقت، چراغ مه­شکن جلو و عقب و رینگ آلومینیومی دارد.
“رنو ساندرو”(B90) محصول دیگری است که رونمایی شد. این خودرو یورو ۴ که قرار است از سال آینده در شرکت پارس خودرو تولید و عرضه شود از موتور ۱۶۰۰ سی­سی با قدرت ۱۱۰ اسب بخار برخوردار است و از دیگر ویژگی های آن می توان به مصرف سوخت ترکیبی هفت لیتر در هر ­صد کیلومتر اشاره کرد.
خودرو S300 نیز که در سطح خودروهای سدان با بهره­ گیری از شش ایربگ و ترمز پیشرفته ABS وEBD­، سیستم ضد سرقت مدرنی برای سرنشینان خود به ارمغان آورده ، دیگر خودرویی است که امروز رونمایی شد.
تولید و عرضه این محصولات در جهت توسعه سبد محصول در گروه خودروسازی سایپا برنامه ریزی شده است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.