امروز مجلس کار اصلاح قانون انتخابات را یک‌سره می‌کند/سوال از وزیر جهاد کشاورزی در دستور کار بهارستان

۲۴م دیماه ،

پنجاه و هفتمین جلسه علنی مجلس در حالی برگزار شده که رسیدگی به سوال نماینده تهران از وزیر جهاد کشاورزی و طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در دستور کار این جلسه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران پنجاه و هفتمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، دقایقی قبل به ریاست “علی لاریجانی” آغاز شد.

براساس این گزارش، نمایندگان ملت در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۴ دی ماه) به موارد زیر خواهند پرداخت:

۱- ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح ممنوعیت کارمندان و مدیران دستگاه‌های اجرایی از عضویت در هیئت‌های مدیره و مدیریت عامل.

۲- گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران اعاده شده از شورای نگهبان.

۳- گزارش کمیسیون اقتصادی در تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران.

۴- بررسی تقاضای دولت مبنی بر رسیدگی به لایحه یک فوریتی اصلاح قانون مالیات های مستقیم مصوب ۱۳۶۶ و اصلاحات بعدی آن طبق اصل ۸۵ قانون اساسی.

۵- گزارش کمیسیون مشترک در مورد طرح انتزاع وظایف و اختیارات بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و الحاق آن به وزارت جهاد کشاورزی.

۶- انتخاب یک نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان هیئت نظارت بر چاپ انواع تمبر، اوراق و اسناد رسمی.

۷- انتخاب یک نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت عضویت در هیئت سه نفره برای از میان بردن موانع موجود در راه تقدیم حساب‌ها و صورت حساب عملکرد بودجه سالانه کل کشور.

همچنین نمایندگان در جلسه علنی امروز به سوال “مجتبی رحمان‌دوست” نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر از وزیر جهاد کشاورزی رسیدگی خواهند کرد.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.