امروز نظام جمهوری اسلامی ایران نیازمند کارمضاعف همراه با اخلاص است

وزیر آموزش وپرورش:

حمیدرضا حاجی بابایی شرایط فعلی نظام جمهوری اسلامی ایران را نیازمند اخلاص بیشتر وکارمضاعف مردم بویژه مسوولان دانست.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حمیدرضا حاجی بابایی در نشست مشترک شورای معاونان و مدیران کل آموزش وپرورش سراسرکشور در اردوگاه شهید باهنر تهران اظهارکرد: سربلندی نظام جمهوری اسلامی به‌واسطه فعالیت‌های خالصانه و مدبرانه ایست که در آن انجام می‌شود.

وی برخورداری مردم ایران از نعمات را نتیجه تلاش‌های صادقانه‌ای دانست و افزود: این برخورداری از جنس قرآن، رهبری و دفاع مقدس است و خدمت رسانی‌ها نباید به عوامل زودگذر و غیرخدایی آلوده شود که در این صورت حتی توطئه‌های دیگران نیز برآن تاثیرگذار نخواهد بود.

حاجی بابایی با اشاره به این‌که اثرات فتنه‌های درونی انسان‌ها ازاثر فتنه‌های عوامل بیرونی که بر وی مترتب می‌شود، خطرناک تر است، تصریح کرد: فتنه درونی، یک پرده درمقابل دیدگان انسان ایجاد می‌کند و مانع مشاهده اعمال انسان حتی توسط خودش می‌شود.

وزیر آموزش وپرورش بر ملاک سنجش اقوال و اعمال انسان با حق تأکید کرد و افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران امروز نیازمند اخلاص، ایمان بیشتر و کار مضاعف است و سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید ملاک اعمال و فعالیت‌ها قرار گیرد.

وی با یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر حرکت رو به رشد نظام جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: دنیای امروز تمام امکانات خود را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به کار بسته است تا به اصل، اساس و ریشه آن آسیب برساند که این تلاش نیز مانند تلاش‌های پیشین دشمن ناکام خواهد ماند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.