امروز یا فردا iبه اردوی تیم ملی فوتسال می روم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

    به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،کفاشیان با اشاره iبه برگزاری نشست های مختلف در بانکوک گفت: امروز نشست مسئولان فدراسیون ها و کمیته ها فوتسال کشورهای حاضر در جام جهانی با مسئولان فیفا، کمیته فوتسال فیفا و کمیته برگزاری رقابتهای جام جهانی برگزار شد که گزارش تفسیری کاملی از برگزاری مسابقات تیم های حاضر در جام جهانی ارائه شد. همچنین کمیته مسابقات فیفا طرحی از اولین برنامه های پیش بینی شده برای مسابقات را ارائه نمود.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: مسئولان فدراسیون فوتبال تایلند، از عدم افتتاح سالن اصلی برای مراسم افتتاحیه عذرخواهی نمودند و قرار شد که این سالن برای مراسم اختتامیه آماده شود که فیفا و کمیته فوتسال فیفا پذیرفت. در این جلسه ناظران داوری و ناظران بازیها معرفی شدند. همچنین کمیته بازاریابی فیفا گزارش تفسیریی از بحث اسپانسرینگ و تبلیغات وحق پخش تلویزیونی مسابقات ارائه نمود که بسیار مفید و قابل توجه توجه بود.کمیته مسابقات هم گزارش تفسیری فنی از نحوه آماده سازی تایلند برای برگزاری جام جهانی و همچنین نحوه آماده سازی تیم های حاضر در رقابتهای جام جهانی تایلند را ارائه نمود. کمیته های پزشکی کنترل دوپینگ و کمیته انضباطی هم iبه حاضران در جلسه گزارش تفسیریهایشان را دادند و جلسه یک ساعت و نیمه با ارائه گزارش تفسیریهای مختلف iبه پایان رسید و کمیته فوتسال فیفا اعلام نمود که جلسه آتی این کمیته ۱۷ نوامبر برابر با ۲۷ آبان است.

کفاشیان با اشاره iبه حضورش در تمرینات تیم ملی فوتسال گفت: درگیر حضور در جلسات مختلف و متعدد هستم اما ظرف امروز یا فردا در تمرین های تیم ملی فوتسال حضور پیدا خواهم نمود و iبه تیم ملی فوتسال سرخواهم زد. فردا مراسم افتتاحیه در بانکوک برگزار می شود و بسیاری از بازیها در خود بانکوک و برخی بازیها در سالن های حومه شهر بانکوک برگزار می شود


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.