امریکائیها توان برقراری امنیت در کشورشان را ندارند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با انتقاد از تعرض صورت گرفته به دیپلمات کشورمان، گفت: این اتفاق نمایانگر آن است که تمامی انتقادات جمهوری اسلامی ایران نسبت به امریکا و سازمان ملل متحد که در این کشور قرار دارد، درست و منطقی است و امریکائیها توان برقراری امنیت در کشورشان را ندارند.

منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، درباره تعرض صورت گرفته به سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان در امریکا اظهار داشت: وقوع این حادثه در امریکا نشان داد که این کشور به اصطلاح دموکرات و حافظ حقوق بشر فقط می‌تواند از این واژه‌ها برای پیشبرد اهداف خود بهره‌برداری کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: تعرض صورت گرفته علیه دیپلمات کشورمان از سوی تروریست‌هایی اتفاق افتاده که امریکا می‌خواهد آنها را از لیست تروریسم جهانی خارج کند.

وی ادامه داد: این منافقان نشان دادند نه تنها از اقدامات تروریستی خود دست برنداشته‌اند بلکه در خاک امریکا هم به دنبال برآوردن اهداف شوم خود هستند.

حقیقت پور با انتقاد از این عمل مجرمانه منافقین اعلام کرد: امریکا مسئولیت تامین امنیت دیپلمات‌هایی را که به این کشور می‌روند را برعهده دارد و این اتفاق نمایانگر آن است که تمامی انتقادات جمهوری اسلامی ایران نسبت به امریکا و سازمان ملل متحد که در این کشور قرار دارد، درست و منطقی است و امریکائیها توان برقراری امنیت در کشورشان را ندارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.