امر به معروف و نهی از منکر باید با مهربانی همراه باشد

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

کد خبر : ۱۶۷۲۹۸

امر به معروف و نهی از منکر باید با مهربانی همراه باشد

آیت الله طباطبایی نژاد:

امر به معروف و نهی از منکر باید با مهربانی همراه باشد

خبرگزاری ممتاز: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان دستور اجرای امر به معروف و نهی از منکر را نشان دهنده وجود برادری و همبستگی در جامعه اسلامی دانست.

چهارشنبه ۷ آبان – ۱۲:۱۴

به گزارش ممتاز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، بر اهمیت پرداختن به مقوله امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید با عطوفت و مهربانی همراه باشد.
وی امر به معروف و نهی از منکر را بی تفاوت نبودن نسبت به یکدیگر معنا کرد و گفت: این فریضه نوعی هدایتگری عمومی است، لیکن با عطوفت و مدارا.
عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: در اجرای این فریضه باید افراد با قول لین و سعه صدر رفتار کنند و اگر جایی نیاز به اقدام جدی باشد، از طریق سیستم قضایی و دستگاه های اجرایی پیگیری شود.
وی اظهار داشت: وجوب امر به معروف و نهی از منکر حکایت از برادری و همبستگی در جامعه اسلامی دارد چرا که وقتی افراد به یکدیگر وابسته اند، نمی توانند نسبت به خطاهای دیگران بی تفاوت باشند.
رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان خاطر نشان کرد: امر کردن دیگران به معروفات و نهی کردن آن ها از خطا کاری عقلایی و مهم است تا جامعه در منجلاب اشتباهات غرق نشود.

Share/Save/Bookmark

– .

خبرگزاری ایمنا – آخرین عناوین سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.