امسال بازار کار متخصصان لینوکس داغ است

این خبر به نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

مطالعه بنیاد لینوکس نشان می‌دهد هم اکنون بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها نیازمند متخصصانی می باشند که در زمینه کار با سیستم عامل لینوکس مهارت داشته باشند.

گزارش مشاغل مرتبط با لینوکس که توسط بنیاد لینوکس و با همکاری شرکت دایس تهیه می‌شود، نشان می‌دهد که بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها در سراسر جهان هم اکنون تلاش می‌کنند کسانی را که در زمینه کار با سیستم عامل لینوکس تخصص دارند، استخدام کنند.

این مطالعه که در میان ۸۵۰ نفر از مدیران کارگزینی و ۲۶۰۰ نفر از متخصصان لینوکس انجام شده، پیش بینی کرده است که شرکت‌ها و سازمان‌ها در سال جاری میلادی برای جذب و استخدام متخصصان لینوکس با دشواری بیشتری مواجه خواهند شد. حدود ۹۰ درصد از کسانی که امسال در این پیمایش شرکت کرده‌اند گفته‌اند پیدا کردن کسانی که در زمینه لینوکس تخصص داشته باشند، کار دشواری است.

این رقم در سال قبل میلادی ۸۰ درصد بود. ۹۳ درصد از مدیران کارگزینی که در این مطالعه شرکت کرده‌اند گفته‌اند در شش ماه آینده قصد دارند کسانی را در زمینه کار با این سیستم عامل تخصص دارند، استخدام کنند. این رقم در ابتدای سال قبل میلادی ۸۹ درصد بود.

بر اساس این گزارش، ۷۵ درصد از متخصصان لینوکس که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند، گفته‌اند در شش ماه قبل حداقل یک بار از سوی شرکت‌ها یا سازمان‌های متقاضی دعوت به کار شده‌اند. این متخصصان گفته‌اند کارفرمایان با پیشنهاد حقوق و مزایای بالا آن‌ها را دعوت به کار کرده‌اند. متخصصان لینوکس در سال جاری با افزایش ۹ درصدی حقوق و مزایای خود روبرو بوده‌اند.

یکی از دلایل افزایش نیاز کسب و کار‌ها به متخصصان لینوکس این است که تعداد شرکت‌هایی که از این سیستم عامل برای فعالیت‌های مرتبط با داده‌های کلان و یا فناوری‌های پردازش ابری استفاده می‌کنند، رو به افزایش است.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. Luigi:

    Oh yeah, fbauluos stuff there you!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.