امسال طرح مهر ماندگار برای اتمام طرحهای نیمه تمام سفرهای استانی اجرا می شود

معاون اول رییس‌جمهور اظهار داشت: دولت قرار است امسال طرح مهر ماندگار را با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ هزار میلیارد تومان اجرا کند تا مهمترین طرحهای نیمه تمام سفرهای استانی در سراسر کشور به اتمام برسد.

به گزارش حوزه دولتممتازنیوز، محمدرضا رحیمی صبح امروز(سه شنبه) در مراسم بیست و نهمین اجلاس رؤسای آموزش وپرورش مناطق کشور، آموزش و پرورش را به عنوان یکی از ارکان اصلی هر کشور برشمرد و گفت: خدمت کردن در آموزش و پرورش نیازمند توفیق و ویژگیهای خاصی است و هر کسی نمی تواند در این جایگاه مهم فعالیت کند چراکه باید ابتدا شایستگیها، صداقت و اهلیت او به اثبات رسیده باشد.

رحیمی با اشاره به خدمات دولت نهم و دهم در زمینه ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: یکی از این خدمات برنامه ریزی برای اجرای طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش است که امروز در آغازین روزهای اجرای این طرح بزرگ هستیم.

وی افزود: آموزش و پرورش ما همواره در معرض تهاجم فرهنگی از سوی قدرتهای ظالم قرار داشته اما امروز نقشه راه خود را پیدا کرده و دیگر در مقابل هجوم فرهنگی دشمنان آسیب پذیر نخواهد بود.

معاون اول رییس جمهور از اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها و طرح مسکن مهر به عنوان دیگر خدمات برجسته و ماندگار دولت یاد کرد و گفت: دولت قرار است امسال طرح مهر ماندگار را با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ هزار میلیارد تومان اجرا کند تا مهمترین طرحهای نیمه تمام سفرهای استانی در سراسر کشور به اتمام برسد.

رحیمی یکی از آرمانهای امام راحل را موضوع فلسطین عنوان و خاطر نشان کرد: تا جمهوری اسلامی ایران پا برجاست هیچ عقب گردی از اعتقاد ملت ایران در دفاع از مردم ظلوم فلسطین وجود نخواهد داشت و همین امر باعث شده غاصبان و متجاوزین به فلسطین در صدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران برآیند.

وی با تأکید بر اینکه پشت صحنه تحریم اقتصادی که از سوی قدرتهای زورگو اعمال می شود صهیونیستها قرار دارند، تصریح کرد: ترجمه و انتشار چند جلد کتاب توسط وزارت اطلاعات در حال انجام است تا بر همگان روشن شود که رژیم صهیونیستی چه نقشه هایی برای متوقف کردن ملت ایران در سر پرورانده است.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه دشمن امروز شدیدترین تحریمها را علیه ملت ایران اعمال می کند، افزود: دشمنان باید بدانند که ایران امروز با کشوری که در گذشته فقط متکی به فروش نفت بود، بسیار تفاوت دارد و درآمدهای نفتی تنها ۱۰ درصد از حجم اقتصاد ما را تشکیل می دهد.

وی تصریح کرد: دولت به پشتوانه توان داخلی و با تکیه بر نیروهای مخلص آموزش و پرورش، حسرت تأثیرپذیری ملت ایران از تحریمها را بر دل آمریکا خواهد گذاشت.

رحیمی از رؤسای آموزش و پرورش مناطق مختلف کشور خواست که با آگاهی بخشی به دانش آموزان و خانواده ها، آنان را از اهداف پلید دشمن آگاه کنند تا مردم بدانند هدف دشمن تنها ایجاد نارضایتی از نظام و قرار دادن ملت در مقابل مسوولین است.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.