امسال کیفیت المپیاد ورزشی دانشجویان پزشکی ارتقای چشمگیری یافته است

دوشنبه ۱۵آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

معاون دانشجویی، فرهنگی گفت: کیفیت المپیاد ورزشی دانشجویان پزشکی امسال ارتقای چشمگیری یافته است.

دکتر محمد حسین آیتی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: المپیاد ورزشی امسال دانشجویان پزشکی در شرایط خاص برگزار شد و از تبریز به تهران منتقل شد چون زلزله تبریز مانع از برگزاری این جشنواره در آن شهر بود.

وی افزود: با همکاری دانشگاه تهران و حمایت رییس این دانشگاه و حمایت جدی وزیر بهداشت این جشنواره امسال در  سه مرحله در تهران در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: دو مرحله اول هر کدام با حضور ۹۰۰ دانشجو همه شد و هم اکنون دور سوم جشنواره امروز و فردا برگزار شده و همه می گردد.

وی افزود: امروز فینال مسابقات والیبال و شطرنج و فردا فینال مسابقات بسکتبال و اهدای مدال ها را خواهیم داشت.

معاون دانشجویی، فرهنگی گفت: کیفیت مسابقات نیز بسیار بالا بود و در تهران توانستیم از حضور داوران بین المللی استفاده کنیم. آمار و ارقام نیز نشان می دهد رشد خوبی در ورزش دانشجویان داشته ایم به طوری که رکوردهایی که دانشجویان پزشکی به ثثبت رساندند بسیار بهتر و قوی تر از سال های پیش بوده است.

دکتر آیتی تاکید نمود: ما طبق تاکیدات مقام معظم رهبری امر به ورزش را امر به معروف می دانیم و آن را یک کار فرهنگی بزرگ قلمداد می کنیم، تقاضای ما از دانشگاه ها نیز ایسنت که شرایط را برای گسترش فعالیت های فرهنگی و گسترش این فعالیت ها بیشتر فراهم نمایند./ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.