امسال ۱۶۶۰ میلیارد تومان پروژه راه و شهرسازی در تهران افتتاح شد

۳۰ام بهمن ،

img_2329.jpg

استاندار تهران گفت: از ابتدای امسال ۱۶۶۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه راه و شهرسازی در استان تهران افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار راه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) مرتضی تمدن در مراسم افتتاح تقاطع غیر همسطح خاورشهر با محور امام رضا (ع) اظهار کرد: هر هفته تا پایان سال ۱۰ تا ۱۱ هزار خانه تحویل مردم می‌دهیم.

تمدن گفت: تقاطع غیر همسطح خاورشهر با محور امام رضا (ع) به منظور کاهش تصادفات افتتاح شد.

استاندار تهران با تاکید بر اولویت‌بندی کردن اجرای پروژه‌ها، از فرماندار تهران که در مراسم حضور داشت، خواستار شد: برای پیدا کردن راه حل مشکلات ترافیکی تهران بیشتر وقت بگذارد چراکه این مشکلات درد بی‌درمان نیست و با همت قابل حل خواهد بود.

تمدن با اشاره به وضعیت سیاسی موجود که طی هفته‌های قبل در کشور به وجود آمده است، به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ وحدت بین مسئولان اشاره و اظهار کرد: هر چند مقام معظم رهبری دستور به وحدت دادند اما یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در یک برنامه تلویزیونی آتش‌بس را شکست. این نماینده مجلس نگاه ارباب رعیتی به مردم دارد زیرا می‌گوید با احساسات مردم بازی می‌شود در حالی که مردم فهیم می باشند و با اینگونه صحبت‌ها به مردم توهین کرد. وی گفت “این دولت فاسدترین دولت بعد از انقلاب است” اما چون مقام معظم رهبری فرموده‌اند ما ساکت می‌مانیم و تحمل می‌کنیم و پاسخی نمی‌دهیم اما نباید مسئولان تریبون را به ناسزا گفتن به کار گیرند.

استاندار تهران در پایان به حل مشکلات عمرانی این استان تهران تاکید کرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی دقیق و اولویت‌بندی پروژه‌ها به گونه‌ای پیش رویم که بتوانیم مشکلات مردم در زمینه ترافیکی و مسکن حل کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.