امسال ۳۰۰ تن مواد مخدر در کشور کشف شده است

۱۵م آذر ،
ممتاز نیوز : جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: امسال ۳۰۰ تن مواد مخدر در کشور کشف شده که سهم سیستان و بلوچستان از این رقم ۷۷ تن است.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از مهر ؛ سردار احمد‌ رضا رادان ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت: ماموران انتظامی بر اساس اطلاعات قبلی شب قبل در یکی از مسیرهای مرزی با قاچاقچیان درگیر شده و چهار دستگاه خودرو را کشف کردند.

وی گفت: این امر نشان دهنده تلاش های خوب مرزبانی و ناجا است که همواره مانع قاچاقچیان می شوند.وی افزود: با توجه به مشکلاتی که در مرزهای جنوب شرق کشور وجود دارد، بیشترین‌ اعتبارت مرزی در این منطقه هزینه می‌ شود.

جانشین فرمانده انتظامی کشور بیان داشت: خوشبختانه در حوزه مرز شمال سیستان و بلوچستان نگرانی ها رفع شده و ورود هجمه قاچاق به سمت دریا نشان دهنده آن است که در بحث خشکی به خوبی عمل کرده‌ ایم و این مهم حاصل تلاش مجموعه مرزبانی و ناجا است.

وی گفت: مرزهای جنوب سیستان و بلوچستان نیز به زودی ساماندهی خواهند شد تا از ورود و خروج کالای قاچاق جلوگیری شود.وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر امنیت سیستان و بلوچستان با وجود تلاش های دشمنان برای ناامن جلوه دادن این منطقه بسیار خوب است اما هنوز تا رسیدن به نتیجه مطلوب فاصله داریم.

رادان همچنین به نوسانات ارز در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: با اشخاصی که در موضوعات اجتماعی ناامنی ایجاد می ‌کنند، برخورد شدید قانونی صورت می گیرد.وی گفت: در این راستا با شناسایی و دستگیری متخلفان هم‌ اکنون آرامش به وضعیت ارز کشور بازگشته و در حال کاهش نرخ ارز هستیم.

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.