امشب؛ دولت و مجلس جلسه‌ای برای حذف ۳ دهک یارانه‌ ندارند

اردیبهشت ۱۴۰۳

سخنگوی کمیسیو ن برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس گفت: دولت و مجلس امشب جلسه‌ای برای بررسی حذف یانه نقدی ۳دهک بالای یانه‌بگیر ندارند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در حالی حذف یارانه نقدی سه دهک بالای یارانه‌بگیر این روزها مهمترین محور نشست دولت و مجلس به شمار می‌رود که قوای مجریه و مقننه در طول چند روز قبل چندین نوبت در این زمینه نشست داشته‌اند.

نشست عصر روز قبل کمیسیون برنامه،‌بودجه و محاسبات مجلس با حضور محمدرضا نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور که ردای سخنگویی دولت یازدهم را نیز بر تن دارد آخرین نشستی بود که تیم اقتصادی دولت و مجلس در بهارستان برگزار کردند.

البته تاکنون دولت و مجلس در خصوص حذف یارانه نقدی سه دهک بالای یارانه‌بگیر به نتیجه نرسیده و آ‌ن‌گونه که جعفر قادری رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه،‌بودجه و محاسبات در حاشیه این نشست به باشگاه خبرنگاران گفت تصمیم‌گیری در این زمینه به نشست روز سه‌شنبه موکول شده است.

اما برخی رسانه‌ها امروز به نقل از سخنگوی دولت مدعی شدند تصمیم‌گیری نهایی برای حذف نهایی یارانه سه دهک امشب در جلسه دولت و مجلس صورت می‌گیرد.

از این جهت موضوع را با سخنگوی کمیسیون برنامه،‌بودجه و محاسبات در میان گذاشتیم که وی از نشست امشب (۱۵ مهرماه) بی‌اطلاعی کرد.

کاتب به باشگاه خبرنگاران گفت: امشب نشست مشترکی بین دولت و مجلس برگزار نخواهد شد.

همچنین جعفر قادری رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه،‌ بودجه و محاسبات مجلس نیز از برگزاری چنین نشستی اظهار بی‌اطلاعی کرد و به باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:‌اطلاعی از چنین خبری ندارم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.