امشب آخرین مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت فنی حرفه‌ای/ امکان انتخاب ۲۰ کدرشته

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

امشب آخرین مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت فنی حرفه‌ای/ امکان انتخاب ۲۰ کدرشته

امشب آخرین مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت فنی حرفه‌ای/ امکان انتخاب 20 کدرشته

مهلت ثبت نام برای پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت بعضی از کدرشته های تحصیلی در آزمون دوره‌های کاردانی نظام تازه (دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال ۹۲ امشب ۲۵ دی ماه پایان می یابد.

به گزارش ممتاز به نقل از مهر، دکتر حسین توکلی – مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: داوطلبانی که در آزمون دوره‌های کاردانی نظام تازه (دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال ، ثبت نام و شرکت کرده اند (اعم از حاضرین و غائبین) و نیز داوطلبانی که در آزمون مذکور ثبت نام نکرده اند، می توانند در این مرحله شرکت کنند.

وی افزود: تاکنون ۸ هزار و ۹۶ نفر در این مرحله ثبت نام کرده اند. پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت برای بهمن ماه سال ۹۲ در بعضی از کد رشته های تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بر اساس نمره آزمون و از بین شرکت کنندگان در آزمون و برای بعضی از کدرشته های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی در آزمون پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) صورت خواهد گرفت.

توکلی خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند براساس شرایط و ضوابطی که در اطلاعیه این سازمان منتشر خواهد شد با مراجعه به پایگاه اینترنتی اینترنتی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org و پرداخت مبلغ ۳۵ هزار ریال وجه ثبت نام و تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کرده و ۲۰ کد رشته را انتخاب کنند.

ظرفیت پذیرش در این مرحله ۸۵ هزار و ۴۵۷ نفر است که از این تعداد  ۶۸۰ نفر برای دوره های روزانه و ۴۴۴ نفر برای دوره های شبانه دانشگاه فنی حرفه ای و ۸۴ هزار و ۳۳۳ نفر برای موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی غیر دولتی پذیرش می شوند.

فقط داوطلبان شاخه فنی و حرفه ای، کاردانش و یا هنرستان نظام قدیم می‌توانند در این مرحله شرکت کنند و داوطلبان شاخه نظری مجاز به شرکت نیستند.

/۱۱۱/


اخبار ممتاز / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.