امشب برای کسب سه امتیاز همه کار کردیم

۲۹ آبان ،

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: برای کسب نتیجه در بازی های اینده تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

به گزارش تفسیری گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، مانوئل ژوزه در پایان دیدار تیمش با ذوب اصفهان در کنفرانس خبری افزود: در بازی امشب برای کسب سه امتیاز بازی همه کار کردیم .
وی ا فزود: در نیمه دوم دست به تغییراتی زدیم و به نوعی ریسک کردیم تا به برتری برسیم، یک بازی سخت دیگر هم داریم که باید به آن بیاندیشیم.
ژوزه تصریح کرد: به تیم ذوب اهن هم تبریک می گویم انها دو گل بسیار خوب در نیمه اول به ما زدند ولی تیمی که هدفش قهرمانی است باید از ابتدا تا انتها خوب بازی کند و تا وقتی که داور سوت پایان را نزده باید بهترین عملکرد را داشته باشد.
ژوزه در مورد اینکه پرسپولیس ۲۰ امتیازی شد و در نیم فصل دوم چگونه می‌خواهید ضعف‌های تیم را بپوشانید، گفت: قصدمان در نیم فصل این است که چند بازیکن تازه بگیریم و کیفیت تیم را بالا ببریم و می‌خواهیم نیم فصل دوم را بهتر آغاز کنیم و همه چیز را می‌گذاریم تا قهرمان شویم. سه چهار بازیکن بیشتر نمی‌خواهیم تا تیم ما بهتر شود. اگر بازیکنان خوبی پیدا کنیم می‌توانیم بهتر از نیم فصل اول بازی کنیم.
وی در مورد اینکه از شهاب گردان راضی بود یا نه، گفت: گردان تقصیری روی گل‌ها نداشت و نیلسون به سبب مصدومیت بازی نکرد. گل اول ذوب آهن بسیارزیبا بود و روی گل دوم هم در آن شرایط هر دروازه‌بانی می‌تواند اشتباه کند.نیلسون هم خوب بازی می‌کرد اما امروز روی نیمکت نشست./ق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.