امضای تفاهم‌نامه همکاری رسانه‌ای بین صداوسیما و مجلس

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

با تفاهم‌نامه همکاری رسانه‌ای بین صداوسیما و مجلس شورای اسلامی علاوه بر راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی مجلس تی وی، دست اندرکاران خبر رسانی از مجلس، دوره های حرفه ای اطلاع رسانی از مجلس را طی می کنند.

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران iبه نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ در مراسم آغاز اولین دوره علمی کاربردی ، ویژه برنامه سازان و خبرنگاران پارلمانی ، تفاهم‌نامه همکاری رسانه‌ای بین صداوسیما و مجلس با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و قائم مقام صدا و سیما چهار شنبه ۲۴ آبان امضاء شد .
محمدحسن ابوترابی‌فرد امضای این تفاهم‌نامه و راه اندازی سایت خبر رسانی مجلس را دو حرکت موثر برای ارتقاء همکاری رسانه ای مجلس و رسانه ملی ارزیابی کرد 
وی اظهار داشت:  با حرفه ای‌تر شدن روند خبر رسانی از مجلس ، خبرنگاران پارلمانی کمک موثری iبه نمایندگان خواهند کرد تا مردم را از اتفاقات و مصوبات قانونی مجلس آگاه کنند و این امر iبه بالا بردن سطح آگاهی جامعه کمک خواهد کرد .
نایب رئیس مجلس در ادامه اخلاق رسانه ای را یکی از محورهای مهم خبر رسانی دانست و گفت: در صورتی که این نیاز اصلی در حرفه خبر رسانی رعایت شود اطمینان مردم iبه اطلاعات و خبرها رسانه افزایش میابد .
ابوترابی افزود: iبه حمدالله رسانه ملی در طول فعالیت خود در مجلس عملکرد خوبی ارائه داده و مطمئنا با راه اندازی دوره های حرفه ای خبرنگاری پارلمانی ،مردم بسیار شفاف تر و ساده تر از خبرها و وقایع مجلس آگاهی میابند  .
حجت السلام موسوی مقدم قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما نیز در این مراسم گفت: مجلس جایگاه رفیعی دارد و رسانه ملی وظیفه خود می داند از این جایگاه با اطلاع رسانی درست و iبه موقع دفاع کند .
 وی افزود: این همکاری ها مسلما سبب اطلاع رسانی صحیح تر از مجلس خواهد شد و در نهایت ، تعاملات صورت گرفته iبه بالا رفتن آگاهی مردم از از وضع قوانین و تلاش نمایندگان برای سامان بخشی iبه امور کشور می انجامد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.