امضای تفاهم‌نامه همکاری پژوهشگاه علوم و IT ایران با دانشگاه آزاد

۱فروردین ۱۳،

 

دانشگاه آزاد اسلامی و پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، به منظور اشتراک گذاری منابع علمی، تفاهم نامه ثبت، پردازش و اشاعه اطلاعات پایان نامه ها و رساله های تحصیلات تکمیلی را امضا نمودند.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از "روابط‌عمومی و بین‌الملل پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران" بر اساس این تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی، متعهد است، ثبت، نمایه‌سازی و کددهی به پایان‌نامه های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکترا را براساس توافق طرفین انجام دهد.
 
هم‌چنین، پژوهشگاه موظف است، امکان لازم به منظور دستیابی سریع و مطمئن به کلیه اطلاعات علمی موجود در سامانه پژوهشگاه اعم از اطلاعات دانشگاه و دیگر منابع اطلاعاتی را برای دانشجویان و اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه بر اساس توافق طرفین ایجاد کند.
علاوه بر این، پژوهشگاه متعهد شده علاوه بر رعایت حقوق مادی و معنوی دانشگاه در خصوص نحوه و شرایط در اختیار قرار دادن منابع اطلاعاتی دانشگاه به مخاطبان، نسخه‌ای از نرم افزار مورد استفاده را به منظور یکسان سازی نرم افزار های در حال فعالیت در اختیار دانشگاه قرار داده و آن را پشتیبانی و به روزرسانی نماید.
بر طبق این تفاهم نامه، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران امکان پرداخت الکترونیکی را برای خرید منابع اطلاعاتی از طریق مخاطبان فراهم می‌آورد.
گفتنی است، این تفاهم نامه در تاریخ ۲۶ اسفند ماه سال به امضا رسیده و به مدت دو سال معتبر است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.