امضای تفاهم‌نامه سازمان نصر تهران با انجمن تشکل‌های ICT عرب

۱۷اردیبهشت،

 

سازمان نظام صنفی رایانه‌یی تهران با بزرگترین تشکل فناوری اطلاعات و ارتباطات منطقه، موسوم به اجمع (IJMA3) تفاهم‌نامه امضا کرد.
 
به گزارش ایسنا براساس این تفاهم‌نامه که به امضای مشترک رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران و نماینده انجمن تشکل‌هایICT عرب رسیده است، طرفین برای انجام پروژه‌های مشترک و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود تعهد کردند.
 
انجمن تشکل‌هایICT عرب که مجموعه‌ای از تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ۲۲ کشور عرب خاورمیانه را در بر می‌گیرد، اجتماع بزرگی از نمایندگان تشکل‌های فاوا در کشورهای عربی است که از نگاهی کلان به بحث و بررسی و بهره‌گیری از پتانسیل‌های مشترک می‌پردازند.
 
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در تلاش است تا از طریق این تفاهم‌نامه علاوه بر معرفی توانمندی جامعه فاوا ایرانی و به ویژه اعضا خود، از فرصت‌های مشترک نهفته در این انجمن، برای توسعه کسب و کار ICT بهره بگیرد.
 
آزاده داننده – رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران – با اعلام مطلب فوق در جلسه دیروز هیات مدیره این سازمان گفت: امضای این تفاهم‌نامه و برقراری ارتباط با اجمع، علاوه بر اینکه می‌تواند فصل تازهی از ارتباطات بین‌الملل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران را رقم زند، قطعا می‌تواند راه‌کاری تازه برای حل مشکلات تحریم‌ در کسب و کار فناوری اطلاعات باشد.
 
داننده با اشاره به مفاد این تفاهم‌نامه ادامه داد: انجام پروژه‌های مشترک، صدور خدمات فنی و مهندسی ICT به ویژه در بحث آموزش و انتقال تکنولوژی و توسعه بازار فاوا اجمع، از مهم‌ترین مفادی می باشند که از این تفاهم‌نامه نتیجه می‌شوند.
 
به گفته او ارتباط با انجمن تشکل‌هایICT عرب می‌تواند در شرایط انقباضی فعلی بازار فاوای کشور راهگشا باشد.
 
او در این رابطه تاکید کرد: قطعا مهم‌ترین مزیت رقابتی ما برخورداری از نیروهای متخصص و سرویس‌های مختلف در حوزه ICT است و ارتباط مستمر با اجمع می‌تواند در رکود و انقباض فعلی بازار، به توسعه شرکت‌های حوزه کمک کند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.