امضای تفاهم‌نامه میان حوزه هنری و جشنواره-همایش روحانی در قاب سینما

سینماپرس-گروه سینما/ مسئولان برگزاری جشنواره-همایش «روحانی در قاب سینما» در قالب تفاهم‌نامه‌ای با حوزه هنری همکاری می‌کنند.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی جشنواره-همایش روحانی در قاب سینما، پیرو مذاکره حجت‌الاسلام علی سرلک مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه هنر و دبیر جشنواره-همایش با حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور و همچنین جلسه مقدماتی حجت‌الاسلام سجاد کریمان مجد دبیر اجرایی جشنواره همایش با مسئولان حوزه هنری، جلسه هم‌اندیشی‌ نهایی برگزار شد که حاصل این نشست به صورت تفاهم‌نامه همکاری میان این دو نهاد هنری و مذهبی به امضا طرفین رسید.

بنا بر این گزارش، امکان برگزاری یک روز از جشنواره-همایش به میزبانی حوزه هنری، ارائه آثار و فیلم‌های ساخته شده به تهیه‌کنندگی حوزه هنری در عرصه روحانیت، چاپ و انتشار پرونده جشنواره در دو شماره مجله شبکه هنر، اهدای کتاب‌های مربوط به سینما و روحانیت به مدعوین روز برگزاری جشنواره، بهره‌برداری از امکانات اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی حوزه هنری به منظور برگزاری هر چه بهتر جشنواره همایش روحانی در قاب سینما از جمله محورهای کلی این تفاهم‌نامه است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر و شرکت در جشنواره – همایش روحانی در قاب سینما می‌توانند به نشانی www.toranj.org مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح.گ/

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۶۳۲۴


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.