امضا کنید شناخته شوید

۲۷خردادماه،

یکی از مواردی که گاه در شناخت شخصیت مورد توجه قرار می‌گیرد نحوه امضاء اشخاص و توجه به تفاوتهای آنان با یکدیگر است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، هر چند بهترین راه جهت شناسایی اشخاص ملاحظه رفتار فرد در روابط و کارهای اوست اما به دلیل اینکه نمی‌توان در عمل مجموعه رفتار یک شخص را ملاحظه کرد گاه ناگزیریم روشهای مخصوصی را به کار بریم که از جمله آنها توجه به چهره، خط، بیان و…است.
اما یکی از مواردی که امروزه در مورد هر شخص منحصر به فرد و متعلق به اوست امضاء است اینکه اشخاص به گونه‌ای متفاوت و یا گاه مشابه یکدیگر امضاء می‌کنند می‌تواند نمایانگر شباهتها و یا تفاوتهایی در شخصیت اشخاص با یکدیگر باشد در این گزارش به چند مورد از ویژگی‌های اشخاص با توجه به امضاء آنان اشاره شده است.
جهت اشخاصی که به طرف عقربه‌های ساعت امضاء می‌کنند اشخاصی منطقی بوده و بر عکس امضاء که در جهت خلاف عقربه‌های ساعت نشانه‌ی اشخاصی است که دیر منطق را قبول کرده و بیشتر غیر منطقی می باشند.
عمودی و افقی بودن خطوط: استفاده از خطوط عمودی در امضاء نشانه‌ی لجاجت و پافشاری و به  کارگیری خطوط افقی نمایانگر انسانهای منظم است پیچیدگی فشار در ترسیم اشخاصی که پیچیده امضاء می‌کنند شکاک می باشند و اما فشار در ترسیم امضاء بیانگر آنست که این اشخاص در کودکی سختی کشیده‌اند.
نوشتن اسم و فامیل: اشخاصی که در امضای خود اسم و فامیل می‌نویسند خودشان را و فامیل برتر دانسته و اشخاصی که در امضای خود فامیلی خود را می‌نویسند دارای منزلت می باشند.
و اما اشخاصی که اسمشان را می‌نویسند و روی اسمشان خط می‌زنند شخصیت خود را نشناخته‌اند.
و در پایان اشخاصی که به حالت دایره و بیضی امضاء می‌کنند اشخاصی می باشند که می‌خواهند به قله برسند.
گفتنی است هر چند باید توجه داشت که این امور مکی است و هیچ گاه صد در صد و مطلق نیست اما باید در نظر داشت که امضاء برخی اشخاص جنبه تقلید دارد که به نوعی هم می‌تواند بیانگری ضعف در اعتماد به نفس دنباله وری آنان باشد و هم آرزوی آنان در جهت مانند شخص دیگر شدن./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.