امکان ارجاع آنلاین درخواست یا مشکلات مشترکان ایرانسل فراهم شد

امکان ارجاع آنلاین درخواست یا مشکلات مشترکان ایرانسل فراهم شد

مدیر روابط عمومی ایرانسل از فراهم شدن امکان ارجاع آنلاین درخواست یا اعلام مشکلات مشترکان ایرانسل از طریق سرویس کنترل حساب اینترنتی خبر داد.

آرش کریم‌بیگی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مشترکان ایرانسل از این پس می‌توانند علاوه بر تماس با مرکز تماس شبانه‌روزی ایرانسل، مراجعه به مراکز خدمات و نمایندگی‌های مجاز و یا مکاتبه از طریق پست الکترونیک، از طریق سرویس کنترل حساب اینترنتی خود نیز نسبت به ارجاع و پیگیری درخواست‌ها یا مشکلات احتمالی خود به ایرانسل اقدام کنند.

به گفته وی، مشترکان برای ثبت آنلاین برگه پیگیری باید وارد پورتال کنترل حساب اینترنتی ایرانسل به نشانی http://ecare.mtnirancell.ir شده یا با وارد شدن به سایت ایرانسل و انتخاب گزینه کنترل حساب اینترنتی از منوی خدمات خود مشکلات یا درخواست‌های خود را با این اپراتور در میان بگذارند.

آرش کریم‌بیگی گفت:‌ مشترکان می‌توانند برای اطلاع از رمز عبور خود برای ورود به سرویس کنترل حساب اینترنتی، یک پیامک بدون متن به شماره ۱۳۰ از طریق سیم‌کارت ایرانسل خود ارسال کنند و با دریافت رمز عبور به پورتال کنترل حساب اینترنتی مراجعه و در قسمت “نوع درخواست/ مشکل” باتوجه به انتخاب قسمت مشکلات می‌توانند نوع مشکل یا درخواست مورد نظر خود را انتخاب کرده و در قسمت جزئیات درخواست یا مشکل، توضیحات مربوط به درخواست یا مشکل خود را وارد و به صورت آنلاین به ایرانسل ارسال کنند.

وی افزود: ثبت متن درخواست مشترکان می‌تواند به زبان فارسی یا انگلیسی باشد و پس از ثبت درخواست شماره پیگیری به مشترک ارایه می‌شود که می‌تواند با استفاده از این شماره از طریق قسمت پیگیری درخواست یا مشکل، آخرین وضعیت درخواست خود را مشاهده کنند.

به گفته مدیر روابط عمومی ایرانسل، مشترکان می‌توانند از طریق مرکز تماس ایرانسل به شماره ۷۰۰ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط ویژه مشترکین شبکه تلفن همراه ایرانسل و ۷۰۷ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط ویژه مشترکین وایمکس ایرانسل نیز شماره پیگیری را ارائه و درخواست خود را پیگیری کنند.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.