امنیت انرژی منطقه در دست ایران است/ توان دریایی سپاه دست برتر نظامی ایران در خلیج فارس

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه امنیت انرژی منطقه در دست ایران است گفت: پیروزی ایران در ۸ سال دفاع مقدس نتیجه همت، ایمان، ولایتمداری و تخصص رزمندگان اسلام بود.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی در صبحگاه مشترک نیروهای عمل کننده در رزمایش بزرگ مدافعان خلیج فارس در بندرعباس با بیان اینکه امنیت انرژی منطقه در دست ایران است گفت: پیروزی ایران در ۸ سال دفاع مقدس نتیجه همت، ایمان، ولایتمداری و تخصص رزمندگان اسلام بود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: گزینه هایی که انقلاب اسلامی را به پیش برد پایبندی به شرع مقدس اسلام، اطاعت از ولی فقیه و اتحاد بود.
 
وی با اشاره به برخی تهدیدات استکبار جهانی افزود: امروز هم این گزینه ها نقطه اشتراک همه ایرانیان است که آنان از درک ماهیت این گزینه ها ناتوانند.
 
سردار فدوی در ادامه افزود: ناتوانی امریکا از سال ۶۵ آغاز شد که با ادعای تامین امنیت عبور انرژی مورد نیاز جهان، نیروهایش را به منطقه خلیج فارس آورد.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امریکا می خواست ناتوانی خودش را با حمله سکوهای نفتی جمهوری اسلامی ایران در خلیح فارس پنهان کند، غافل از اینکه این اقدام آنان بحران انرژی را در جهان باعث شد.
 
وی گفت: قدرت ایران در دفاع از خلیج فارس و منافع ملی جمهوری اسلامی ایران، نیروهای نظامی کشورهای فرا منطقه ای در خلیج فارس را ناکام کرد و امروز توان ایران در این منطقه بسیار بیشتر از ۸ سال دفاع مقدس است.
 
سردار فدوی با برشمردن برخی از توانمندی های منحصر به فرد نیروی دریایی سپاه افزود: این نیرو در سطح، زیر سطح و هوا دست برتر نظامی ایران در خلیج فارس است.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اشراف اطلاعاتی و توان عملیاتی ما امروز باعث ترس بیگانگان حاضر در خلیج فارس شده است.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: امریکا با هدف تسلط بر جهان به خلیج فارس آمده است زیرا این منطقه مهم تولید نفت در دنیا، منطقه راهبردی تامین امنیت جهان است، اما جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرتی الهی ضمن حفظ صلح و ثبات منطقه در پی تامین امنیت خلیج فارس است.
 
سردار فدوی افزود: کشور های منطقه و کشورهای فرامنطقه ای امروز جمهوری اسلامی ایران را به عنوان مهم ترین تامین کننده امنیت در خلیج فارس می شناسند و مطمئن هستند اگر کشوری زیاده طلب بخواهد امنیت منطقه را به چالش بکشد با اقدام بازدارنده جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.
 
شایان ذکر است، رزمایس بزرگ مدافعان خلیج فارس با حضور هزار و ۵۰۰ بسیجی از ۴ گردان الی بیت المقدس و گردان کوثر در بندرعباس در منطقه ای به وسعت ۲۰۰ هکتار و برخی شهرهای ساحلی استان آغاز شد و امروز (جمعه) به پایان می رسد.
 
آموزش نظامی نیروهای بسیجی، عملیات ضدهلی برن، مقابله با اغتشاش، پدافند و صبحگاه ۷ هزار نفری بسیجیان از مراحل این رزمایش ۲روزه است.
 
رزمایش مدافعان خلیج فارس به صورت همزمان در شهرستان های هرمزگان و دو استان آذربایجان غربی و یزد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.