امنیت بالای بلک بری ۱۰

۲۲ آبان ، فاوانیوز: در حالیکه هنوز از بلک بری ۱۰ رونمایی نشده و مشتریان و شرکتهای خریدار آن باید تا سال آینده صبر کنند این اسمارتفون موفق شد گواهی نامه FIPS را دریافت کند. کلیه اسمارتفونها بایستی به منظور انجام امور دولتی حاوی گواهی امنیت شوند.

به گزارش تفسیری فاوانیوز به نقل از پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Computerworld،این گواهی نامه نشان میدهد که اسمارتفون بلک بری ۱۰ از امنیت کافی برخوردار است و آژانسهای دولتی و فدرال میتوانند از آن استفاده کنند. دیوید مک فارلن، مدیر گواهی نامه های امنیتی شرکت RIM اعلام کرد بدست آوردن این گواهی نامه پیش از عرضه محصول کار بزرگی است که ما به آن افتخار میکنیم ما این محصول را در ۵۰ آزمایشگاه مختلف در نقاط مختلف جهان آزمایش کردیم و نقایص امنیتی را بطور کامل برطرف کردیم.

بلک بری ۱۰ میتواند اطلاعات شخصی و اطلاعات مشترک را در یک دستگاه بخوبی مدیریت کند و مدیران آی تی یا مدیران دستگاههای دولتی به راحتی میتوانند امور مورد نظر خود را با این گوشی انجام دهند. به اعتقاد بازاریابان گرفتن گواهی نامه امنیت پیش از رونمایی از یک دستگاه نمیتواند فروش آن را تضمین کند.
فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.