امواج سندی ، کمپین رامنی را iبه لرزه انداخت

این مطلب در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز درج گردیده است

میت رامنی سال گذشته گفته بود که iبه باور او بودجه «اداره فدرال مدیریت حوادث غیرمترقبه آمریکا» باید کاهش یابد و وظایف اصلی این اداره iبه حکومت‌های محلی ایالت‌ها و iبه بخش خصوصی واگذار شود.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کمتر کسی تصور می نمود امواج توفان سندی راه اوباما را برای رسیدن iبه کاخ سفید هموار کند. البته این اتفاق بیش و پیش از آنکه مدیون اقدامات اوباما در مدیریت بحران باشد ، iبه اظهار نظر سال گذشته نامزد جمهوری خواهان باز می گردد که اگر وی در مقام ریاست جمهوری آمریکا بود فاجعه اخیر پیامدهای هولناکتری را برای اهالی ایالت های شرقی آمریکا بدنبال داشت.

به گزارش سرویس بین الملل “انتخاب” ، میت رامنی سال گذشته گفته بود که iبه باور او بودجه «اداره فدرال مدیریت حوادث غیرمترقبه آمریکا» باید کاهش یابد و وظایف اصلی این اداره iبه حکومت‌های محلی ایالت‌ها و iبه بخش خصوصی واگذار شود.

وب‌سایت خبری «هافینگتون پست» هم خبر داد که میت رامنی روز سه‌شنبه از پاسخ دادن iبه پرسش خبرنگاران در مورد دیدگاه خود نسبت iبه اختیارات اداره یادشده اجتناب نموده است.

شاید همین اشتباه محاسباتی رامنی ، با توجه iبه مواجهه ملموس مردم با تبعات آن وی را از راهیابی iبه کاخ سفید بازدارد و اوباما را که در رقابتی تنگاتنگ با رامنی در حرکت بود بیش از پیش iبه انتخابات هفته آینده امیدوار کند.


خبرگزاری انتخاب |

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.