امور مالی اتاق تهران مطابق با استانداردهای حسابداری عمل کرد

دبیرکل اتاق تهران نتیجه گزارش حسابرسی اتاق تهران را مطلوب خواند و از تاکید هیات رئیسه و عوامل اجرایی بر دقت کامل و نظارت کافی بر روند گردش مالی اعم از کسب درآمد و هزینه‌کرد آن در پارلمان بخش خصوصی …

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران محمدمهدی راسخ با اشاره به گزارش مالی اتاق تهران گفت: این گزارش که به صورت‌های مالی اتاق تهران شامل ترازنامه ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۰ و هزینه و جریان وجوه نقد برای سال مالی منتهی به این تاریخ پرداخته با اتمام بررسی‌ها تکمیل شده و در اختیار هیات نمایندگان اتاق تهران قرار داده شده است. از طرفی به لحاظ شفافیت اطلاعات، این گزارش در اختیار اعضای محترم اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی تهران قرار می‌گیرد.


دبیرکل اتاق بازرگانی تهران در خصوص اینکه مسئولیت حسابرسی صورت‌های مالی اتاق تهران برعهده موسسه‌ای گذاشته شده که برابر استانداردهای حسابرسی و به صورت حرفه‌ای تمامی منابع، شواهد و اطلاعات موجود را بررسی کرده تا از صحت و درستی اسناد و مدارک مالی اطمینان پیدا کنند تصریح کرد: مطابق با استانداردهای حسابداری، مسئولیت تهیه صورت‌های مالی با هیات رئیسه اتاق تهران است که طراحی، اعمال و حفظ کنترل‌های داخلی مربوط به تهیه صورت های مالی را دربر می‌گیرد.

محمد مهدی راسخ افزود:علاوه بر صحت صورت‌های مالی، روش‌های حسابداری و معقول بودن برآوردها و تخمین‌های هیات رئیسه نیز از جمله ارزیابی‌های حسابرسی است که در کنار گردش مالی اتاق و اسناد و مدارک مالی مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

راسخ نتیجه گزارش حسابرسی اتاق تهران را مطلوب خواند و از تاکید هیات رئیسه و عوامل اجرایی بر دقت کامل و نظارت کافی بر روند گردش مالی اعم از کسب درآمد و هزینه‌کرد آن در پارلمان بخش خصوصی خبر داد.

دبیرکل اتاق تهران گفت: موسسه‌ای که مسوول حسابرسی اتاق تهران بوده با اتمام بررسی‌های خود و جمع‌بندی و تهیه گزارشی که به هیات نمایندگان اتاق تهران ارسال شده است درباره وضعیت مالی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران آورده که عملکرد مالی و جریان‌های نقدی در سال مالی منتهی به تاریخ ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۰ از تمام جنبه‌های با اهمیت، طبق استانداردهای حسابداری و به نحو مطلوب بوده است./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.