امیدواربم داوری در نتیجه بازی ما با سایپا تأثیر گذار نباشد/ با حمایت هواداران سهمیه آسیا را می گیریم

۱۰م اسفند ،

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم داوری در نتیجه بازی ما و سایپا تأثیر گذارنباشد.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: این روزها فشار زیادی به دلیل مشکلات داوری روی پرسپولیس است. اصلا نمی خواستم در مورد داوری صحبت کنم چون اعتقاد دارم اشتباهات داوری همه جا هست و کاملا هم سهوی است و هیچ عمدی در کار نیست اما امیدواریم اتفاقات هفته قبل و حرفهایی که بعد از بازی با آلومنیوم هرمزگان مطرح شد، تأثیری روی دیدار ما با سایپا نداشته باشد و هر تیمی که واقعا حقش است، نتیجه بگیرد. 
 
هافبک تیم پرسپولیس در مورد شرایط پرسپولیس در آستانه دیدا ربا سایپا گفت: خدا را شکر در حال حاضر وضعیت خوبی داریم و مشکل خاصی نیست. تمام بچه ها با انگیزه بالا در این بازی به میدان خواهند رفت تا بتوانیم سایپا را شکست دهیم و جایگاه مان را در جمع تیم های بالای جدول تثبیت کنیم. البته برای رسیدن به ۳ امتیاز این بازی کار سختی داریم باید سایپا را ببریم تا بتوانیم روند خوب مان را ادامه بدهیم .
 
وی در ادامه در مورد سایپا گفت: سایپا تیم بسیار خوبی است و به آنها احترام می گذاریم. هرچند ابراهیم صادقی در این دیدار محروم  است اما سایپا بازیکنان بسیار خوب و جوانی دارد که دونده و جنگده می باشند و انگیزه زیادی مقابل پرسپولیس خواهند داشت تا خودشان را نشان دهند. 

نوری افزود: تقوی یکی از مربیان خوب و با دانش فوتبال ما است که کارش را خوب بلد است و در هر تیمی که بوده، نتیجه گرفته است. قطعا سایپا با تفکر تقوی تیم سرسختی مقابل ما خواهد بود و تلاش می کنند تا در ورزشگاه آزادی نتیجه مورد نظرشان را کسب کنند اما با توجه به شرایطی که در جدول داریم، نباید به آنها اجازه دهیم امتیاز بگیرند چون برای رسیدن به جمع ۴ تیم اول لیگ باید در این دیدار پیروز شویم. 

وی در پایان گفت: امیدوارم هواداران تیم ها استقبال خوبی از این بازی داشته باشند و به حمایت کامل از پرسپولیس بپردازند. پرسپولیس روزهای حساس و سرنوشت سازی پیش رو دارد. البته هوادارن پرسپولیس همیشه کنار تیم بوده اند و ما را تنها نگذاشته اند اما در جام حذفی و لیگ شرایط بسیار خاصی داریم و بیش از هر زمان به حمایت آنها نیاز داریم تا در پایان فصل سهمیه آسیا را بگیریم./زر 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.