امیدوارم فدراسیون کشتی بنا را برگرداند

۰۳م اسفند ،

محمد علی‌آبادی در گفتگو با خبرگزاری مهر، در خصوص باخت تیم ملی کشتی فرنگی برابر روسیه در فینال جام جهانی تهران ضمن بیان مطلب فوق گفت: مسابقات همیشه دو روی برد و باخت دارد و این ویژگی یک رقابت ورزشی است. یک روز در المپیک تیم ملی ایران با کسب سه مدال طلا قهرمان شد و امروز با توجه به اینکه با اقتدار به فینال جام جهانی راه یافت، برابر حریف خود باخت و نایب قهرمان شد.

وی همچنین اضافه کرد: به نظرم نایب قهرمانی هم نتیجه بدی نیست. به‌هرحال آنچه که اهمیت دارد این است که همواره باید حرکت رو به جلو داشته باشیم.

رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص شعارهایی که تماشاگران در حمایت از محمد بنا سر دادند، تصریح کرد: بالاخره بنا برای تیم ملی کشتی فرنگی خیلی زحمت کشید و موفقیت‌های بسیاری کسب کرد. در واقع تلاش این مربی سبب شد تا کشتی فرنگی ایارن جایگاه خیلی خوبی در سطخ جهان کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم فدراسیون کشتی تلاش کند تا دوباره این مربی موفق را به کشتی فرنگی باز گرداند. ضمن اینکه باید دست اندرکاران کشتی دور هم جمع شوند تا موفقیت‌های این رشته در سطح دنیا همچنان تداوم داشته باشد.

علی‌آبادی در پاسخ به این پرسش که تا چه زمانی باید فدراسیون کشتی با سرپرست اداره شود؟، گفت: در مرحله اول باید اساسنامه کمیته ملی المپیک اصلاح شود تا مورد تایید قرار گیرد. در حال حاضر به بهترین نحو ممکن می‌خواهیم اساسنامه را اصلاح کنیم و به محض اینکه IOC آن را تایید کند، تاریخ دقیق انتخابات فدراسیون کشتی نیز مشخص می‌شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.