امیدواری سجادپور به رونق سینماها

جام جم آنلاین: مدیرکل اداره نظارت و ارزشیابی سینمای حرفه‌ای طرح اکران ویژه ماه مبارک رمضان را در صورت مساعدت صدا و سیما و پخش تبلیغات فیلم‌ها موفق دانست.

علیرضا سجادپور درباره طرح اکران ماه مبارک رمضان به ایسنا گفت: این اکران باید برقرار باشد و به سینمادارها و مردم خدمات دهد و خانواده‌ها بتوانند تا پایان شب از آن استفاده کنند، هر چند به هرحال ممکن است این طرح یک سال کم‌رونق و یک سال پررونق باشد.

او با بیان این‌که این طرح باید اجرا شود، خاطرنشان کرد: این طرح در مجموع راضی‌کننده است و قطعا شورای صنفی نمایش اجرای آن را رصد می‌کند و صنوف هم با یکدیگر در تعامل هستند تا راهکارهایی ارائه دهند و وضع بهتر شود.

سجادپور یادآور شد:‌ تا چند سال پیش وضع خیلی بدتر از این بود و هیچ فیلمسازی تمایل نداشت در این ایام فیلمش اکرانش شود اما چند سالی است که تبدیل به فصل اکران شده و صاحبان فیلم‌ها علاقه‌‌مندند فیلمشان را در این ایام اکران کنند و حداقل میزان فروش به اندازه ماه‌های دیگر شده است.

صحبت‌های سجادپور در حالی است که روز گذشته تهیه‌کننده فیلم «بی‌خداحافظی» به طور رسمی از اکران ماه رمضان انصراف داد.

پیش از این هم دو فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» و «تو، من» از اکران ماه رمضان انصراف داده بود.

محمد نشاط تهیه‌کننده بی‌خداحافظی در این باره به مهر گفت: در ارتباط با آغاز اکران این فیلم در ماه رمضان و حضور آن در طرح ویژه این ماه به من پیشنهاد شد ولی به دلیل نیم‌بها بودن بلیت‌ها و همچنین کمبود مخاطب این شرایط را نپذیرفتم. او افزود: اکران عمومی «بی‌خداحافظی» از بیست و پنجم مرداد چند روز قبل از عیدفطر آغاز می‌شود و خوشبختانه قرارداد سینما آزادی را هم برای اکران فیلم داریم و حتی در سینماهای حوزه نیز فیلم اکران می‌شود.

نشاط تاکید کرد: ما باید برای رسیدن به یک گیشه مناسب از مدت‌ها قبل تبلیغات یک فیلم را آغاز کنیم. اگر اکران در این طرح را می‌پذیرفتیم، امکان تبلیغات درست نداشتیم.

«بی‌خداحافظی» به کارگردانی احمد امینی با نگاهی به زندگی رضا صادقی خواننده پاپ ساخته شده و داستان آن با سفر این خواننده از بندرعباس به تهران آغاز می‌شود. رضا صادقی، محمدرضا فروتن، پگاه آهنگرانی، شقایق فراهانی، مژگان بیات، افشین هاشمی، پیام دهکردی، کوروش تهامی، همایون ارشادی از بازیگران «بی‌خداحافظی» هستند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.