امیدی به رای آوری اصلاح‌طلبان نیست

عضو حزب اعتماد ملی با بیان این مطلب که امیدی به رأی‌آوری اصلاح‌طلبان نمی‌رود، گفت: رفتار یک گروه از اصلاح‌طلبان موجب شده تا نظام و مردم به این جریان اعتماد نکنند و از طرفی خودشان هم هیچ‌گاه به اجماع نرسیده و روی یک شخص خاص به تفاهم نمی‌رسند.

مجید گروسی در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، با اشاره به اظهارات اخیر خاتمی مبنی بر تمرکز جریان اصلاحات بر انتخابات شورای شهر گفت: البته منظور این بوده است که در کنار انتخابات ریاست جمهوری،‌ انتخابات شوراهای شهر نیز فراموش نشود اما با این حال باید گفت به طور کل امیدی به رأی‌آوری اصلاح‌طلبان نمی‌رود.

عضو حزب اعتماد ملی در ادامه با تأکید بر اهمیت اعتماد نظام به گروهی برای افزایش میزان رأی‌آوری گفت: رفتار یک گروه از اصلاح‌طلبان موجب شده تا نظام و مردم به این جریان اعتماد نکنند و از طرفی خودشان هم هیچ‌گاه به اجماع نرسیده و روی یک شخص خاص به تفاهم نمی‌رسند.

وی ضمن تشریح هدف سیاسی برخی اصلاح‌طلبان، گفت: یک طیف از اصلاح‌طلبان صرفاً به دنبال رأی آوردن هستند،‌ طیف دیگری به دنبال عدم حضور در انتخابات و تشویق دیگران به عدم حضور هستند و یک طیف دیگر نیز می‌خواهند از طریق انتخابات خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.