امید هرندی: باید پیروز می‌شدیم

 به نقل از خبرگزرای فارس، امید هرندی پس از شکست تیمش برابر مس کرمان گفت: واقعا باخت حق ما نبود و باید بازی را می‌بردیم اما بازیکنانم موقعیت‌های زیادی را خراب کردند که نمونه آن ضربه پنالتی بود که به هدر دادیم اما در مجموع از عملکرد بازیکنان تیم راضی هستم چون دستورات تاکتیکی مرا در زمین اجرا کردند و فقط در زدن ضربات آخر ناموفق بودند.

هرندی ادامه داد: در نیمه دوم مس حرفی برای گفتن نداشت. ما حتی با تغییر تاکتیک و آوردن دو فوروارد سعی داشتیم تیم حریف را زمین‌گیر کنیم اما به دلیل بی ‌دقتی بازیکنان موفق به انجام این کار نشدیم.

سرمربی تیم داماش در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان شما در باد برد مقابل پرسپولیس خوابیده بودند گفت: بردن پرسپولیس شیرین بود اما به این معنی نبود که بازی‌های آینده را نیز می‌توانیم ببریم. از لحاظ روحی روانی روی بازیکنان کار کردیم تا شرایط خود را در بازی‌های بعدی نیز حفظ کنیم اما در این بازی موفق نبودیم.

وی با انتقاد از برنامه ریزی لیگ گفت: برای انجام همین بازی تیم مس زمان بیشتری نسبت به ما در اختیار داشت. حتی فرصت تمرین کردن در کرمان را هم نداشتیم و این برنامه ریزی اصلا جالب نیست و باید فکری به حال آن کرد.

هرندی در مورد حمایت مدیریت باشگاه داماش گفت: مدیران باشگاه حمایت همه جانبه‌ای از من داشتند و امیدوارم بتوانیم با بازی‌های خوب در آینده دل هواداران گیلانی را شادکنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.