امیرآبادی: فولاد می‌تواند قهرمان شود

۱۹م دیماه ،

مهدی امیرآبادی در مورد شرایط مصدومیتش، گفت: شرایطم خوب است و روز قبل کارم را در تمرینات گروهی آغاز کردم. در این مدت تمرینات بدنسازی و هوازی را انجام دادم و از چند وقت دیگر با صلاحدید کادر فنی می توانم به میدان بروم.
وی در مورد شرایط فولاد خوزستان و عدم قبول شکست در ۱۳ هفته قبل لیگ برتر، عنوان کرد: خدا را شکر روند خوبی داریم. هر چند در ابتدای بازی ها نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم اما رفته رفته شرایط بهتری پیدا کردیم و توانستیم پله پله بالا بیائیم.
امیرآبادی افزود: هدف تیم ما امسال کسب سهمیه لیگ قهرمانان است و در کنار این موضوع تمام تلاشمان را می کنیم تا انشاالله بتوانیم پس از چند سال در لیگ برتر قهرمان شویم.
مدافع تیم فولاد خوزستان در مورد وضعیت داوری ها‌، اظهار داشت: وقتی داوری ها را نگاه می کنیم می بینیم فولاد امسال از این موضوع ضرر زیادی کرده است. به طور مثال در بازی مقابل ذوب‌ آهن گل صحیح ما را آفساید و گل آفساید حریف را صحیح اعلام کردند. پس از این اتفاق هیچ‌کس حرفی نزد و هیچ اعتراضی نکردیم. در کل ما به حاشیه ها کاری نداریم و به دنبال این هستیم تا در هر مسابقه نتیجه خوبی کسب کنیم.
امیرآبادی در مورد اینکه فولاد در نیم‌فصل بازیکن جدید جذب نکرد و آیا این موضوع در ادامه مسابقات آن ها را با مشکل روبرو نخواهد کرد، تأکید کرد: خدا را شکر در تیم ما بازیکنان جوان و خوبی حضور دارند. هرچند در یکی دو پست به حضور بازیکنان جدید نیاز داشتیم اما کادر فنی صلاح ندانست این اتفاق بیفتد. در تیم ما بازیکنان جوان و بسیار با انگیزه حضور دارند که در ادامه نیز می توانیم روند خوبمان را ادامه دهیم.
وی در مورد دیدار این هفته فولاد در لیگ قهرمانان مقابل آلومینیوم هرمزگان گفت: طبق معادلات و برنامه ریزی هایی که داریم از این دیدار تنها کسب ۳ امتیاز را می خواهیم. با توجه به اینکه میزبان هستیم باید در این دیدار دست پر میدان را ترک کنیم. البته آلومینیوم نیز تیم خوب و با قدرتی است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.