امیر رضا خادم بامداد فردا راهی لندن می‌شود

 خادم که حدود ۳ ماه پیش از سوی فدراسیون کشتی ایران برای شرکت در انتخابات هیات رییسه فیلا به فدراسیون بین المللی کشتی معرفی شده است تا لحظه ارسال خبر هنوز آی دی کارت ورود دهکده المپیک لندن را دریافت نکرده و قرار است این مهم در فرودگاه لندن اتفاق بیافتد.

قهرمان سابق جهان و المپیک دراین خصوص به ایرنا گفت: داستان دریافت ویزا و آی دی کارت چند هفته ای است که ادامه دارد و تنی چند از مسوولان نیز بارها اعلام کرده اند که دریافت ویزا و آی دی کارت امکان پذیر نیست، اما اکنون با پی گیری های صورت گرفته مشخص شد که این کار شدنی است و اگر اقدامات لازم زودتر انجام می شد، اکنون من در لندن بسیاری از کارهای مقدماتی از جمله رایزنی های رایج را نیز انجام داده بودم.

خادم افزود: به هر صورت طبق برنامه ریزی جدید از سوی کمیته ملی المپیک، من فردا ساعت ۸:۳۰ صبح راهی لندن خواهم شد و قرار است آی دی کارت تهیه شده نیز در فرودگاه داده شود.

لازم به یادآوری است که اوائل هفته جاری، فیلا در سایت اختصاصی خود اسامی نفرات مجاز برای شرکت در انتخابات هیات رییسه فیلا را اعلام کرده است که نام امیر رضا خادم همراه با شهرانی از قطر و برزینسکی از لهستان به عنوان نامزدهای جدید برای عضویت در این هیات معرفی شده است .

انتخابات هیات رییسه فیلا روز ۱۳ مرداد ماه جاری در لندن برگزار خواهد شد.

ایران از سال ۲۰۱۰ صندلی عضویت در هیات رییسه فیلا را که در اختیار محمد توکل بود از دست داده است.

امیررضا خادم دارنده مدال های برنز و طلای وزن ۷۴ کیلوگرم جهان در سال های ۱۹۹۰ و ۱۹۹۱ و ۲ مدال برنز المپیک های ۱۹۹۲ و ۱۹۹۶ است .

در ضمن وی در سال ۱۹۹۸ به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و در سال ۲۰۰۲ نیز به عنوان رییس فدراسیون کشتی موفق شده است به عنوان قهرمانی جهان دست یابد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.