امیر عابدزاده: هواداران غافلگیرم کردند

۳۰م آذر ،

 امیر عابدزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس پس از اولین حضورش در ترکیب ۱۸ نفره پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که این شانس نصیب من شد و اولین حضورم در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس را تجربه کردم. به اولین هدفم در فوتبال ایران رسیدم و حالا تلاش می‌کنم با استفاده از تجربه دیگران و سعی و تلاش بیشتر انشاالله اگر خدا بخواهد در ترکیب اصلی قرار بگیرم.

وی در خصوص بازی با ملوان گفت: بازی بسیار خوب و پرقدرتی را مقابل ملوان با انگیزه انجام دادیم و به نظرم قدرت خود را در نیم فصل دوم ثابت کردیم. نباید از تیم خوب ملوان به سادگی گذشت اما آنها با گل‌های زودهنگام ما و حملات بدون نقص غافلگیر شدند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کردی این طور با تو برخورد شود، گفت: من عاشق پرسپولیس بودم که به این تیم آمدم و پس از تلاش‌های زیاد خوشبختانه به پرسپولیس پیوستم که جا دارد از مسئولان پرسپولیس تشکر کنم. بالاخره مردم لطف خود را به من نشان دادند. و من از تک تک آنها بی‌نهایت سپاسگذارم که قوت قلبی برای من شدند.این هواداران سرمایه پرسپولیس می باشند که خدمت کردن به آنها واقعا شیرین است. امیدوارم خدا این شانس را به من بدهد تا محبت این عزیزان را جواب بدهم.

عابدزاده در پایان در خصوص وضعیت پرسپولیس نیز یادآور شد: متاسفانه در نیم فصل اول به نتایج دلخواه نرسیدیم اما بازی مقابل ملوان نشان داد که برای نیم فصل دوم برنامه‌های ویژه‌ای داریم ما باید بازی با ملوان را فراموش کنیم و انشاءالله به فکر سه امتیاز بازی مقابل صنعت نفت آبادان در لیگ برتر باشیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.