امکانات لازم را برای برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی مریوان فراهم می کنیم

تا آنجا که در توانمان باشد امکانات لازم را برای هرچه بهتر برگزار شدن هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان فراهم خواهیم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛علیرضا شهبازی، استاندار کردستان، در گفت و گو با روابط‌عمومی مرکز هنرهای نمایشی با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان گفت: در حال حاضر، که جشنواره تئاتر خیابانی، بین المللی شده است، برگزاری آن می تواند در پیشرفت فرهنگ و هنر استان بسیار تاثیرگذار باشد.

وی در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه امکانات لازم را برای برگزاری جشنواره فراهم خواهند کرد، گفت: قطعا از هر امکان و شرایطی که بتواند به هرچه بهتر برگزار شدن جشنواره کمککند کوتاهی نخواهیم کرد و امکانات لازم را در اختیار مردم و مسئولان جشنواره قرار خواهیم داد.

شهبازی با اشاره به اینکه استقبال مردم کردستان از برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی مریوان قابل توجه است، اظهار کرد: در واقع استقبال مردم بیانگر علاقه آن ها به مسائل فرهنگی و هنری است. همچنین مردم با برگزاری این جشنواره در می یابند که نظام به آنان اهمیت می دهد و در واقع این تقاضای مردم است که باعث می شود هر سال جشنواره پرشورتر از گذشته برپا شود.

استاندار کردستان در پایان سخنان خود با اظهار امیدورای از برگزاری هرچه بهتر این دوره از جشنواره بیان کرد: همچنین مذاکراتی با مسئولان تئاتر خیابانی داشته ایم و امیدوارم که دفتر تئاتر خیابانی به این استان منتقل شود.

گفتنی است، بخش مریوان هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی ایران،مهرماه سال جاری با دبیری قباد میمنت آبادی در مریوان برگزار خواهد شد./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.