امکان انتقال سهمیه سوخت از کارتی به کارت دیگر وجود ندارد

۱۸ام بهمن ،

در همین رابطه یکی از خوانندگان خبرانلاین می نویسد: داشتم خبرها را می خواندم که دیدم نوشته بودند انتقال سهمیه بنزین از یک کارت به کارت دیگر متوقف می گردد مگر اصلا چنین کاری صورت می گرفت که متوقف شود حالا؟ بعد هم کدگذاری کارت بنزین به چه دردی می خورد. واقعا این چه سیاست هایی است که دولت اجرا می کند اگر برای مبارزه با قاچاق سئخت هم فرض بگیریم دارد انجام می گردد مطمئنا این راهکار مناسبی نیست. لطفا پیگیری کنید قضیه انتقال سهمیه و این خبرها چیست؟
این در حالی است که معاون فنی سامانه هوشمند کارت سوخت تاکید دارد: شرکت ملی پخش فراورده های نفتی کدگذاری کارت سوخت را برای جلوگیری از مهاجرت کارت در بخش دیزل اجرایی می کند.
شهرام رضایی با تکذیب کدگذاری کارت هوشمند سوخت در مبادی مرزی با بیان این مطلب گفت: شرکت ملی پخش فراورده های نفتی طرحی را برای جلوگیری از مهاجرت کارت در بخش دیزل در مناطق مرزی که احتمال قاچاق سوخت وجود دارد را اجرایی می کند.
معاون فنی سامانه هوشمند کارت سوخت، تاکید کرد: اجرای کدگذاری کارت سوخت تنها در بخش گازوئیل انجام می گردد که شامل بنزین نخواهد بود.
وی یادآور شد: کدگذاری کارت در کل کشور اجرا نمی شود تنها در مناطق مرزی صورت می گیرد.
رضایی در خصوص نقل و انتقال سهمیه بنزین گفت: خوشبختانه نقل و انتقال سهمیه بنزین از اول هم نبوده که شرکت ملی پخش و فراورده های نفتی این کار را انجام دهد.
اجرای این طرح در کشور هنوز عملیاتی نشده است و شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران، در این راستا هیچ گونه تصمیمی نگرفته است.
وی در خصوص کارتهای سوخت اجاره ای درمناطق مرزی گفت: شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران، با همکاری نیروی انتظامی بصورت جدی با کارت های اجاره ای برخورد خواهد کرد.
 

/۴۵۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.